پایان سریال سه قسمتی جدال کروات ها

مصاف دو تیم پرسپولیس و فولاد، آخرین مسابقه بین تیم های تحت هدایت مربیان کروات خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حال حاضر لیگ برتر فوتبال تنها 3 مربی خارجی در خود می بیند و نکته مهم اینکه هر سه مربی خارجی شاغل در لیگ ایران، کروات هستند.

اتفاق جالبی که برای این سه مرد کروات یعنی برانکو ایوانکوویچ، ایگور استیماچ و دراگان اسکوچیچ رخ داده این است که آنها در طی هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم بایست 2به2 به مصاف یکدیگر می رفتند.
 
دیدار هفته هجدهم، بازی جذاب و تماشایی پرسپولیس و سپاهان بود که با حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در آن بازی برانکو و استیماچ از پس هم بر نیامدند اما به تمام فوتبال دوستان ایرانی، یک بازی هیجان انگیز و پر سرعت را هدیه دادند. 
تیم برانکو با بازی روز سیزدهم بهمن مقابل سپاهان که به تساوی 2-2 انجامید حیاتی‌ترین برهه فصل را آغاز کرد. آنها در ادامه این مسیر روز هجدهم ماه جاری در اصفهان با ذوب آهن روبرو شدند که اتفاقا آن بازی جذاب هم با نتیجه مشابه ۲-۲ به پایان رسید.
 
در هفته نوزدهم و تنها 5 روز بعد از جدال تماشایی وزشگاه آزادی، قسمت دوم این سریال در فضایی متفاوت پیگیری شد. این بار ورزشگاه غدیر اهواز میزبان جدال کروات ها بود و باز هم ایگور استیماچ می بایست تیم خود را در خانه یک هموطن به میدان می فرستاد ولی تفاوت این دیدار با دیدار 5 روز قبل این بود که دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم میزبان انتظار وی را می کشید. استیماچ در این بازی نتوانست روند خوب هفته گذشته را تکرار کند و در دیداری که نوید بازگشت  روزهای خوب را به اهوازی ها داد، با یک گل مغلوب اسکو شد. این نتیجه جایگاه استیماچ در اصفهان را متزلزل، و جایگاه اسکوچیچ در اهواز را محکم تر کرد.
 
حالا پس از 2 جدال تماشایی بین این سه مربی، همه منتظر قسمت پایانی سریال کروات ها هستند.

 طبیعتا پایان بخش این سریال، نبرد حساس برانکو ایوانکوویچ و دراگان اسکوچیچ خواهد بود. مربیانی که هر کدام در مقطعی، خاطرات خوبی از خود در ذهن فوتبال دوستان ایرانی ثبت کرده اند.

برانکو سرمربی تیم ملی ایران در دوره رویایی 2004 تا 2006 بود و پس از سال ها دوری، بازگشتی فوق العاده به فوتبال ایران داشته است. چراکه فوتبالی که پرسپولیس مدل برانکو نمایش می دهد، همه کارشناسان فوتبال را انگشت به دهان گذاشته و کسی باقی نمانده که لب به تحسین آقای پروفسور نگشوده باشد. از طرفی دراگان اسکوچیچ با خاطرات خوبی که از زمان حضور در انزلی به جا گذاشت، تا مدت ها مورد اعتماد اهالی فوتبال در کشورمان خواهد ماند.
 
حال باید دید اسکو که در دیدار رفت، در اهواز مغلوب برانکو شده بود، می تواند با کسب یک پیروزی دیگر، قهرمان رقابت سه جانبه کروات ها لقب بگیرد یا این تیم پروفسور خواهد بود که باز هم با ارائه نمایشی شگفت انگیز، دل هواداران پرسپولیس را خواهد برد؟ این در حالی است که برانکو و شاگردانش برای نزدیک شدن به صدر و تحقق رویای قهرمانی، به شدت به 3 امتیاز این بازی نیاز دارند و فولادی ها هم می خواهند فاصله خود با انتهای جدول را باز هم افزایش دهند.
 
دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد ساعت 17 و 10 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
گزارش خوبی بود واقعا... ممنون
آخرین اخبار