اصفهان؛

حضور ملت ایران در انتخابات مایه نا امیدی دشمنان است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: حضور ملت ایران در انتخابات اسفند ماه مایه نا امیدی دشمنان است و اثر آن بیش از بمب اتم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت های هفته اشاره و اظهارکرد: عرصه های مختلف نظام نیازمند حضور مردم است که تاکنون ملت ایران حضور داشته اند و با حضور خود مایه افتخار و عزت ایران اسلامی و مایه نا امیدی دشمنان شده اند.

وی افزود: حضور ملت ایران در انتخابات اسفندماه مایه نا امیدی دشمنان است و بیش از بمب اتمی که به سمت آن ها شلیک شود، اثر بخش است و آنها را زمین گیر می کند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات باید افراد توانمند، پایبند به اصول نظلام و کسانی که دغدغه رفع نیاز مردم و کشور را دارند اتخاب کنند و زمینه های پیشرفت کشور را بیش از بیش فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبل ایجاد تغییر در تشکیلات کشور است، تصریح کرد: دشمن برای ایجاد تغییر و رسیدن به اهداف خود از هیچ حرکتی فرو گذار نمی کند و همهش در تلاش است اما ما باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم و با اصلاح های صورت گرفتهه کشور را به سمت اهداف اسلامی و مورد تاکید بزرگان دین نزذیک کنیم.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به نقشه دشمن برای نفوذ در افکار نسل های جوان جامعه گفت: نقش دانشگاه ها و اساتید دانشگاهی برای انجام فعالیت های علمی و‌ آموزشی و بصیرتی برای جلوگیری از نفوذ دشمن ضروری است. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.