اراک؛

قدردانی نماینده ولی فقیه استان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایتمدار مناطق مختلف استان در راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن تقدیر کرد .

قدردانی نماینده ولی فقیه استان از حضور گسترده مردم در راهپیماییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی در جمع نمازگزاران جمعه شهر اراک با قدردانی ازحضور بسیارمعنادارو حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:  مردم ایران با بیداری و هوشیاری که از خود نشان دادند به همه دنیا ثبات کردند که متحد و یکپارچه هستند و همچنان با عهد و پیمانی که با امام (ره) ، رهبری و شهدا بسته اند ، محکم و باصلابت ایستاده اند و هیچ قدرتی نمی تواند آنها را شکست دهد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: هرفردی که برای رضای خداوند متعال قدمی بردارد خداوند اورا تنها نخواهد گذاشت. 

عضو مجلس خبرگان رهبری  به انتخابات هفتم اسفند نیز اشاره وگفت : مردم کشورمان باید خود را برای رقم زدن برگ زرین دیگری از افتخارات ایران در هفتم اسفند در پای صندوق های اخذ رای برایمجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی آماده کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: پس از اتمام انتخابات ، دیگر وظیفه نمایندگان منتخب مردم است که با همت صادقانه ،  برای خدمتگزاری به مردم آماده شوند .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مجلس بعدی باید تلاش کند تا ضمن اجرای برنامه های پسابرجام ، تولید ناخالص ملی کشور را  افزایش دهد تا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی در خصوص مذاکرات ژنو در مورد سوریه نیز ابرازامیدواری کرد که این مذاکرات هرچه زودتر به نتیجه برسد و آتش بس اعلام شود، زیرا پس از پنج سال جنگ و خونریزی در سوریه 500 هزار نفر کشته و یک میلیون و 900 هزار نفر مجروح شده اند، هزاران نفر بی خانمان و آواره برجای مانده و افزون بر 225 میلیارد دلار خسارت به آن کشور وارد آمده است و همه اینها در حالی صورت گرفته است که مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت اختیار کرده اند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.