به دنبال اتفاق کارواش سعادت آباد

شهردار منطقه2 استعفا داد

شهردار منطقه2 طی نامه ای به شهردار پایتخت ضمن ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده درخصوص کارواش سعادت آباد و پذیرش قصور، استعفای خود را تقدیم محمد باقر قالیباف کرد.

شهردار منطقه2 استعفا دادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهردار منطقه2 طی نامه ای به شهردار پایتخت ضمن ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده درخصوص کارواش سعادت آباد و پذیرش قصور، استعفای خود را  تقدیم محمد باقر قالیباف کرد.

* جزئیات حادثه کارواش دریا

هفته گذشته بود که فیلم حمله شبانه ماموران شهرداری به یک کارواش در فضای مجازی و رسانه‌های کشور به سرعت منتشر شد که در آن ماموران شهرداری تهران، با یورش به یک کارواش متعلق به مسجد قدس سعادت‌آباد، کارگران این کارواش را مورد ضرب و جرح قرار داده و اموال و دارایی‌هایی را نیز تخریب کرده‌اند. باوجود اسناد و مدارکی که هیئت امنای مسجد در اختیار دارند اما شهرداری مدعی است که ملک این کارواش به شهرداری متعلق است. این‌طور که کارگران این کارواش در فیلم منتشر شده توضیح می‌دهند، در شب حادثه وقتی تعداد زیادی از ماموران شهرداری در ساعت 1:30 بامداد برای پلمب به این مکان تجاری حمله کردند، کارگران از آن‌ها حکم قضایی و قانونی خواستند اما جواب آن‌ها ضربه‌های چماق، چاقو، باتوم برقی و پراکندن گاز اشک‌آور بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
یک کارمند اشتباه میکنه که کسی را کتک بزنه. اگر مردم نباشد این کارمند را دولت میخواد چکار. ؟؟ کمی تامل کنید و ببینید کی هستید. ما همه خادم این ملتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی!

ای کاش سایر مسوولین هم دست کم در حد استعفا دادن مسوولیت پذیر بودند . . .
آخرین اخبار