بسته اینستاگردی(161)

بیماری امیر محمد/ شوق بهاره رهنما برای لباس محلی/گلزار در جمع بالیوودی ها

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آیت الله خامنه ای با انتشار عکسی از  شهید مغنیه در کنار رهبری نوشت:

" به مناسبت سالروز شهادت شهيد عماد مغنيه

حضرت آيت الله خامنه‌ای: همین شهدای برجسته‌ی دنیای اسلام، همین شهید عزیزی که به وسیله‌ی صهیونیستها به شهادت رسید، اینها افتخار میکردند که بچه‌های امامند؛ خودشان را فرزند امام میدانستند. این شهید حاج عماد خودش را فرزند امام میدانست."

اینستاگرام


اینستاگرام منتسب به رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت:

" دکتر لاریجانی در دیدار با مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم: مستقل وارد انتخابات شده‌ام ولی به آن معنا نیست که اصولگرا نباشم/ برای حضور مستقل دلایلی دارم."

اینستاگرام

حمید بعیدی نژاد با انتشار عکسی از حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نوشت:

" روز پنجشنبه و جمعه در سالگرد انقلاب اسلامي به دعوت مقامات شهر و براي گفتگو با مردم شهر زيباي رامسر به آن شهر سفر داشتم. در اين سفر موقعيت خيلي خوبي پيش آمد كه در چند جلسه عمومي و اداري با مردم و مقامات عاليرتبه شهر و كار آفرينان در خصوص برجام و بويژه فرصتهاي پسابرجام صحبت و گفتگو داشته باشيم. شكي نيست كه شهر رامسر پتانسيل بسيار زيادي در توسعه صنعت گردشگري دارد و حتي استفاده از برخي از اين فرصتها نيز ميتواند بر توسعه اقتصادي شهر و رشد اشتغال بسيار تاثيرگذار باشد.

خوشبختانه تفكرات نو و ديدگاههاي عميق امام جمعه شهر حجت الاسلام مرتضوي، مديريت مدبرانه و دلسوزانه فرماندار محترم شهر جناب آقاي مهندس سروري و هماهنگي ديگر مقامات شهري و نظامي و انتظامي چنان همدلي و يكرنگي در شهر بوجود آورده است كه همه چيز را آماده چنين حركت بزرگ اقتصادي با بهره گيري از ابتكار عمل كار آفرين هاي خلاق شهر نموده است. بين المللي شدن فرودگاه رامسر و توسعه گردشگري دريايي خيلي سريع ميتواند شهر را آماده ي اين حركت مهم در صنعت گردشگري نمايد. از محبتهاي مردم ميهمان نواز و مسئولين محترم شهر رامسر بسيار سپاسگذارم."

اینستاگرام

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از تلاش های پزشکان مناطق محروم برای درمان کودکانی که مشکلات خاص دارند، تقدیر کرد.
وی نوشت:

" عزم های جزم و روح های بلنددر میان انبوه خبرها، تصاويري از همت والاي همكاراني متعهد، توجهم را جلب کرد. گروهی از پزشکان و تیم درمانی، فارغ از هیاهوهایی که اغلب رنگ و بوی سیاسی کاری و سیاست بازی دارند، داوطلبانه به يكي از محروم ترين نقاط استان سیستان و بلوچستان رفته و كودكاني دارای مشكلات خاص نظير شكاف كام و ... را درمان كرده اند.

تصاویر، نشان دهنده عزم‌هایی جزم، روح‌هایی بلند و نمادهایی بي بديل از تعهد و خيرخواهي است. انسان‌هایی از جنس فداکاری که دانش و تجربه خویش را خالصانه تقدیم كودكاني کرده بودند كه دوري از مركز و شهرهای بزرگ، آنها را از بسياري امكانات، محروم کرده است.

اين منطقه و آن تصاویر هنوز در ذهنم زنده اند؛ اگر چه زندگي سخت مردم زاغه نشين کمتر قابل وصف است. پس از سفرم به آن دیار، تلاش‌های فراواني صورت گرفت تا آن‌چه در توان داريم براي زدودن محروميت از چهره سلامت آن منطقه به‌كار گيريم.

بر كسي پوشيده نيست كه اين مهم بدون مشاركت خيران و کادر درمانی متخصص و دلسوز ميسر نيست؛ همان‌ها كه فارغ از بخشنامه و دستور، عزم شان را جزم مي كنند و هر آن چه در توان دارند، برای التیام دردی از جان دردمندان به کار می‌گیرند.بر خود فرض مي دانم همت والاي جناب آقای دكتر كلانتر هرمزي عزيز و همه پزشكان دلسوز و نيكوكار که ایشان را در این کارخیر ـ درمان كودكان ـ همراهی کردند، ارج نهم.

بارها گفته‌ام و باز هم تاکید می کنم، جامعه پزشكي، پرشمار از زنان و مردانی است كه جز به سلامت هموطنان نمي انديشند و علیرغم همه مشکلات، همچنان بر عهد خود با خدا و مردم استوارند.براي همه همكاران دلسوز و نيكوكاري كه دست در دست هم، لبخند سلامت و شادي را بر لبان مردم اين سرزمین کهن مي نشانند، سلامتی و توفيق روز افزون آرزو مي كنم."

اینستاگرام

سحر قریشی عکسی یادگاری از آخرین روز کاری خود نوشت: " آخرين روز كاريم در فيلم سينمايى كارگر ساده نيازمنديم."

اینستاگرام

رضا گلزار که این روزها در حال بازی در بالیوود است، عکسی دسته جمعی را منتشر کرد و نوشت: " صبح بخیر."

اینستاگرام

داریوش فرضیایی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود درباره بیماری امیرمحمد گله کرد و نوشت: " بفرما اینم از امیرمحمد،دقیقه نود آقا حالش بد شد فکرش رو بکنید خانم دکتر و بچه های امداد اومدن به کمک آقا."

اینستاگرام

ترلان پروانه در فیلم جدید خود دوست های جدید را پیدا کرده است که سلفی های خود را منتشر می کند.

وی نوشت: " منو لوسى و مارى به طبيعت عشق بورزيم."

بیماری امیر محمد/ شوق بهاره رهنما برای لباس محلی/گلزار در جمع بالیوودی ها/ دوچرخه مرجانه گلچین


بهاره رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: "زاهدان با مردم خوب و خونگرم و هنرمند سيستان و بلوچستان، افتخار ميكنم كه به دعوت صدا و سيماي اين مركز كنارشون هستم، برنامه زنده هامون تا مكران، قراره بعد از ظهر لباس بلوچي بپوشم و كلي ذوق دارم."

بیماری امیر محمد/ شوق بهاره رهنما برای لباس محلی/گلزار در جمع بالیوودی ها/ دوچرخه مرجانه گلچین


بیژن بنفشه خواه سلفی خود با جواد رضویان و مهران غفوریان را منتشر کرد و نوشت: " برنامه سه شو."

اینستاگرام

مرجانه گلچین سلفی خود در کنار دوچرخه اش را منتشر کرد و نوشتت: " اي كاش به جاي ماشين از دوچرخه بيشتر استفاده ميكرديم."

اینستاگرام

اشکان خطیبی که از هنرمندان پرکار در فضای مجازی است با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مردم خواست تا به کودکان لب شکری کمک کنند.

وی نوشت:

" من یک لب شکری هستم. برای بهتر زندگی کردن به حمایت شما نیاز دارم! بچه های شکاف لب و کام خیلی بچه های باهوشی هستن ولی متاسفانه به خاطر نگاه اشتباهی که خیلی از ادمها دارن گوشه گیرن...

شکاف لب و کام یک ناهنجاریه که خیلی ساده درمان میشه ولی در جامعه از این ناهنجاری مثل یک کابوس وحشتناک یاد میشه...

ما از شما خواهش داریم در این فرهنگ سازی به ما کمک کنید...هیچ انجمنی نیست که این بچه ها رو حمایت روحی و مالی کنه...عملهای این ناهنجاری متاسفانه ارزان نیست و دکترای خوب که در این زمینه تخصص داشته باشن برای خیلی از بچه ها شناخته شده نیست...

بچه های شکاف لب و کام به توجه نیاز دارن ولی نه توجهی که از سر ترحم باشه

.خدا خیرتون بده با تشکر از توجهی ک خواهید فرمود.

*درد دل يك لب شكرى با شما."

اینستاگرام

عبدالله اسکندری گریمور سینما و تلویزیون عکسی از کار جدید خود منتشر کرد و نوشت: " رضا داودنژاد عزيز كه بعداز مدتها امروز ميره جلوى دوربين فيلم فرارى كارى از پدرش، آرزوى سلامت براش دارم."

اینستاگرام

مهدی طارمی عکسی در کنار هم تیمی هایش را منتشر کرد و نوشت: "سلام داداش داريم ميايم پيشت ايشالا اخر سال با جام ميايم كپور چال."

اینستاگرام

سردار آزمون عکسی در کنار یکی از طرفدارانش را منتشر کرد و نوشت: مرسی از حمایت تک تکتون، دوستتون دارم."

اینستاگرام
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.