آخرین خبرها از سریال سعید آقاخانی/ تصویربرداری «بیمار استانداردشده» ادامه دارد

بعد از یک ماه پیش تولید، از چهارم بهمن کار را شروع کردیم و قرار است تصویربرداری تا دهم فروردین ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بازدید از مجموعه تلویزیونی «بیمار استانداردشده» امیر صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی صدا و سیما و غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفتند.
 
بعد از حضور در این بازدید شاهد سکانس‌هایی از این مجموعه بودند. در یکی از سکانس‌ها شیلا خداداد در نقش دکتر «ترانه مشکی»، مونا کرمی در نقش «سحر» نامزد «بهنام» با بازی بابک حمیدیان درباره بیماری بهنام صحبت‌ می‌کردند. همچنین افسانه ناصری مادر «سحر»، عزت‌الله مهر‌آوران «پدر» بهنام و فریبا جدی‌کار «مادر» بهنام، سیروس میمنت «پدر» سحر از دکتر درباره وضعیت بیماری بهنام سوالاتی را پرسیدند.
 
آخرین خبرها از سریال سعید آقاخانی/ تصویربرداری «بیمار استانداردشده» ادامه دارد
 
تصویربرداری «بیمار استانداردشده» هفدهمین جلسه فیلمبرداری خود را با حضور بابک حمیدیان، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، امیر غفارمنش، افسانه ناصری،‌ سیروس میمنت، فریبا جدی‌کار می‌گذراند و تا کنون 30 درصد از تصویربرداری این سریال به اتمام رسیده است.
 
سریال «بیمار استانداردشده» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل کرده است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده است.
 
در ادامه بازدید تهیه‌کننده سریال در خصوص سریال به «بیمار استانداردشده» گفت: قصه این سریال در خصوص فردی است که به خاطر نیاز مالی نقش یک بیمار را بازی می‌کند و بعدها دچار سوءتفاهم می‌شود. همچنین از طرف خانواده و پزشک معالج خود دچار مشکلاتی خواهد شد.
 
وی افزود: سریال «بیمار استانداردشده» طنز است و برای ایام نوروز آماده می‌شود. نویسنده این سریال بهرام توکلی است که جزو نویسندگان و کارگردانان خوب سینماست. همچنین سعید آقاخانی که سریال‌های طنز بسیاری را از وی شاهد بودیم، کارگردانی این سریال را برعهده دارد. از بازیگران خوبی از جمله بابک حمیدیان، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، حسین محب اهری، علیرضا خمسه، افسانه چهره‌آزاد و ... استفاده کرده‌ایم.
 
وی عنوان کرد: بعد از یک ماه پیش تولید، از چهارم بهمن به طور رسمی کار را شروع کردیم و تا دهم فروردین کار ادامه خواهد داشت. سریال «بیمار استاندارد» 14 قسمت 45 دقیقه است که به طور همزمان تدوین هم انجام می‌شود.
 
آخرین خبرها از سریال سعید آقاخانی/ تصویربرداری «بیمار استانداردشده» ادامه دارد
 
ردایی خاطرنشان کرد: تمام لوکیشن‌ها در تهران است و بیشتر تصویربرداری در یک درمانگاه خواهد بود. تمام تلاش‌ خودمان را می‌کنیم با گروه خوبی که در کنار هم جمع شدند یک کار متفاوت را برای مخاطبان ارائه دهیم.
 
در ادامه عزت‌الله مهرآوران بازیگر نقش پدر بهنام در خصوص نقش خود گفت: در نقش پدر بهنام در سریال «بیمار استاندارد» بازی می‌کنم. پدری زحمت‌کش که با ماشینی که دارد، امرار معاش می‌کند.
 
مهرآوران عنوان کرد: کار با آقاخانی عالی است؛ چرا که آقاخانی از یک طنز نهفته استفاده می‌کند که در قصه و بازی با آن آشنا می‌شویم و این نوع طنز طنز شریف است.
 
گفتنی است؛ عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است:
 
فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی (برنامه ریز)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوینگر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم)، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان (مدیر تدارکات)، ساناز بصیر (دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس). 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار