زاهدان؛

شهروندان زاهدانی زباله تحویل دهند مواد شوینده دریافت کنند

رییس کمیسیون بهداشت و خدمات شهر زاهدان گفت: در سال آینده دو ایستگاه جمع آوری زباله های خشک در بلوار معلم و در حاشیه شهر زاهدان راه اندازی می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عطا الله شه بخش افزود:ه مردم می توانند با تحویل زباله های خشک خود  به این ایستگاه ها،اقلامی مانند مواد شوینده از شهرداری زاهدان دریافت کنند.

وی گفت:در قانون اساسی کشور از شوراها به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری و ادره امور کشور یاده شده است و به همت دولتمردان جمهوری اسلامی شوراها تشکیل شده تا مردم نقش خود را در اداره امور محلی ایفا کنند.

 ،عطا الله شه بخش ادامه داد: حوزه بهداشت و خدمات شهری از ابتدای تولد هر انسان تا زمان دفن شدن در آرامستان شامل حال همه شهروندان می شود و به همین دلیل توجه ویژه ای را می طلبد.

وی تصریح کرد:شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره چهارم با توجه به افزایش تعداد افرد حاضر در شورای شهر برای انجام کارها به صورت تخصصی ،کمیسیون های شورای شهر زاهدان را از 5 کمیسیون به 9 کمیسیون افزایش داده و جلسات متعددی در حوزه های مختلف انجام شده تا بتوانیم خدمات رسانی مطلوبی به مردم انجام دهیم.

انتهای خبر/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.