ادعای مضحک مجری فاکس نیوز: تسلیم تفنگداران آمریکایی، در نتیجه تبانی تهران و واشینگتن بود

مجری شبکه فاکس نیوز ادعا کرد تنها دلیل تسلیم بی چون و چرای تفنگداران آمریکایی در مقابل نیروهای ایران، دریافت دستور از مقامی بالاتر بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی «بیزپک ریویو» به نقل از «اندریانا تنتارس،» مجری برنامه «اَوتنامبرد» شبکه فاکس نیوز نوشت: واکنش تفنگداران آمریکایی در مقابل نیروهای ایران بی‌سابقه بود. این مسئله تنها در یک صورت عقلانی جلوه می‌کند و آن دریافت دستور تسلیم از سوی یک مقام ارشد است.

در ادامه این مطلب آمده است: تفنگداران در جریان این حادثه خلع سلاح نشدند؛ بلکه خود با گذاشتن سلاح‌ها روی زمین تسلیم نیروهای ایرانی شدند. پرسشی که باید ذهن همه اصحاب رسانه را به خود مشغول کند، این است که مقام ارشدی که این دستور را صادر کرد، چه کسی بوده است؟ پرسشی که هیچ کس درباره آن حرفی نمی‌زند.

این تحلیلگر آمریکایی محافظه‌کار مسائل سیاسی در ادامه مدعی شد: مقامات ارتش آمریکا نیز این مسئله که تسلیم تفنگداران بدون دریافت دستور امکان‌پذیر نبود را تأیید کرده‌‌اند. آیا توافقی میان ایران و آمریکا برای نشان دادن چنین واکنشی انجام شده بود؟ اما دلیل انجام این توافق که به ایران اجازه داد ما را به تمسخر بگیرد، چه بوده است؟

یکی دیگر از مجریان این شبکه نیز گفت: ایران اطمینان دارد تمسخر تفنگداران آمریکایی به دلیل وجود اوباما تهدید خاصی را متوجه این کشور نمی‌کند. این حادثه، نمایش ضعف و باج دادن به کشوری بود که تنفر از آمریکا اساس آن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
خوب اینو نگن چی بگن بدبختها
خوب ادم عاقل دقیقا همون زمان ریس جمهورشون گفت ما ارتش شکست ناپذیرم ازطرف دیگر میگه تبانی بود با حرف ابوما مغایرت داره همش میخان شکستشونو توجیه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
حتما به نیروهاشون فرمون داده بودند بعد از دستگیر شدن زار زار گریه کنند:)
آخرین اخبار