رقابت هزار و 336 عکاس در جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری»

معاون فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به ارسال بیش از هزار و 336 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی، گفت: پس از بررسی و داوری آثار، 36 اثر برگزیده و منتخب شدند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان  اوقاف و امور خیریه با اشاره به برنامه ریزی و تدبیر این سازمان به منظور تمرکز زدایی و توانمند سازی ادارات کل اوقاف  استانها در اجرای برنامه های فرهنگی سراسری،  اظهار داشت: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری وقف؛ چشمه همیشه جاری امسال در هشت بخش در حال برگزاری است که برگزاری این جشنواره در رشته عکاسی به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان واگذار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با  بیان اینکه داوری آثار رسیده به این جشنواره را سه داور برجسته کشور بر عهده داشتند، افزود: هر یک از این داوران در رشته عکاسی جزء سرآمدان و اساتید بنام این رشته بوده اند.

شرفخانی  با بیان اینکه به دلیل استقبال فراوان عکاسان مهلت ارسال آثار این جشنواره یک بار تمدید شد، اظهار داشت: از 25 استان کشور آثار عکاسی فراوانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال بیش از هزار و 336 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی، خاطر نشان کرد: پس از بررسی و داوری آثار، 36 اثر برگزیده و منتخب شدند.

وی تصریح کرد: آثار منتخب در نمایشگاهی در تهران در معرض دید عمومی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام شرفخانی همچنین از چاپ آثار منتخب به صورت کتاب خبر داده و افزود: این کتاب که حاوی آثار منتخب جشنواره عکاسی است که در  48 صفحه و تیراژ 500 جلد به چاپ خواهد رسید.

معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه به سه اثر برتر جشنواره عکاسی وقف؛ چشمه همیشه جاری تندیس جشنواره، لوح تقدیر و به ترتیب سی، بیست، و ده میلیون ریال هدایا  تعلق خواهد گرفت، افزود: از 6 اثر نیز تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد و به همه 36 اثری که منتخب شده اند، هر کدام مبلغ یک میلیون ریال به عنوان حق تألیف اهداء خواهد شد.

 معاون فرهنگی  سازمان اوقاف افزود: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی عصر  فردا یکشنبه 25 بهمن ماه سال جاری در تالار فجر همدان برگزار خواهد شد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار