سنندج؛

کسب مقام سوم مسابقات کشوری توسط تیم هندبال سنندج

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در چهارمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان دختر کشور، دختران کردستانی سکوی سوم این مسابقات راکسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛حامد جولایی گفت: مسابقات هندبال نوجوانان دختر کشور با حضور تیم‌های هیئت هندبال سنندج، هیئت هندبال مریوان و هیئت هندبال بانه نمایندگان استان کردستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در پایان، تنها یکی از نماینده‌های کردستان یعنی تیم هیئت هندبال سنندج توانست مقام سوم مسابقات را کسب کند، افزود: در این پیکارها 19 تیم از شهرهای ایران شرکت کرده بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: تیم هیئت هندبال سنندج در گروه اول توانست تیم‌های پاسارگاد قم، همدان و کازرون را شکست دهد و در مصاف با تیم فولاد مبارکه سپاهان به تساوی دست یافت.

وی بیانکرد: در مرحله بعد، بازی‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم سنندج با تیم‌های اصفهان، البرز و آذربایجان شرقی بازی کرد که توانست در این مرحله با 2 پیروزی و یک مساوی به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

جولایی ادامه داد: در مرحله نیمه نهایی، این نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها با تیم فولاد مبارکه سپاهان بازی کرد و این دیدار را واگذار کرد، اما در بازی رده‌بندی، مقابل تیم هدف پویان جوان قم قرار گرفت و توانست نماینده قم را شکست دهد تا عنوان سومی این مسابقات را کسب کند.

وی گفت: در پایان این رقابت‌ها، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، البرز و سنندج به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند،

مدیرکل دستگاه ورزش استان در پایان افزود: سمیرا علی‌رمایی و سیران رجبی‌نیا، مربی و سرپرستی تیم سنندج را در این دوره از مسابقات بر عهده داشتند و در پایان رقابت‌ها، مبینا زمانی بازیکن کردستانی نیز از سوی کمیته فنی به عنوان خانم گل معرفی شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
بازیکناشون عالی بودند. سمیرا علی رمایی هم وسیران رجبی نیا مربی های من هستند. از زحمات انها هم متشکرم.