مشهد؛

نمایش کتابهای خطی در كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) نمایشگاهی از کتابهای خطی، چاپ‌سنگی و چاپی با موضوع حضرت زینب(س) ‌در كتابخانه مركزی آستان قدس رضوی به نمایش عموم گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این نمایشگاه از مجموعه آثار خطی با موضوع حضرت زینب (س) موجود در گنجینه مخطوطات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی تعداد ارزشمندی نظیر زینب‌کبری(س)، احوالات حضرت زینب(س) و زیارت حضرت زینب (س) انتخاب و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه آثار چاپ سنگی مانند خصایص‌الزینبیه، صدیقه ‌صغرا، خاتون کربلا و ناسخ‌التواریخ به نمایش گذاشته شده است.

در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بیش از500 جلد کتاب چاپی کم‌یاب و نایاب با موضوع حضرت زینب(س) وجود دارد که از مجموع آن تعداد ارزشمندی مانند حضرت زینب فروغ تابان کوثر، حضرت زینب(س) الگوی مقاومت و کرامت انسانی و حضرت زینب(س) احیاگر تشیع گزینش شده و به نمایش عموم گذاشته شده است.

نمايشگاه کتابهای خطی، چاپ‌سنگی و چاپی با موضوع حضرت زینب(س) از 24 تا 30 بهمن‌‌ از ساعت7:30 تا 19 در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي پذيراي عموم علاقه‌مندان به آثار تاريخي، فرهنگي، ديني و مذهبي است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.