«غیرعلنی» جایگزین «کیمیا» شد/ در ایام انتخابات مخاطب «غیرعلنی» باشید

سریال «غیرعلنی» از امشب مهمان خانه‌های مردم می‌شود و سریالی برای ایام انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از اتمام سریال «کیمیا» شبکه دوم سیما از امشب سریال «غیرعلنی» را جایگزین کرده است. این سریال درباره کسانی است که بر اساس منافع خود به نامزد خاصی رای می‌دهند.

داستان «غیرعلنی» مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند؛ اما در این مسیر دچار چالش‌هایی می‌شود.

«غیرعلنی» جایگزین «کیمیا» شد/ در ایام انتخابات مخاطب «غیرعلنی» باشید

تصویربرداری سکانس‌های مربوط به رای‌گیری در مدرسه و ستاد انتخاباتی، شیرینی فروشی و برداشت‌های صحنه‌های مربوط به فرار زندانی از بیمارستان که از آخرین صحنه‌های سریال بود، اتمام پیدا کرد و تدوین کار هم همزمان انجام شده است. 

بازیگران «غیرعلنی»، برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده،‌ علی دهکردی، علیرضا جلالی‌تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد نیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و عوامل سریال سیروس عبدلی (تصویربردار)، بابک اخوان (صدابردار)، سید علی هاشمی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، المیرا شرافتیان و حسین امیری (دستیاران کارگردان)، بهرام جلالی (مدیر تولید)،‌ مهدی جودی (تدوین‌گر)، حسین مجد‌ (طراح صحنه و لباس)، احسان روناسی (طراح گریم)، سهیلا کاشفی (منشی صحنه) و محمد شریفی (عکاس) هستند.

«غیرعلنی» جایگزین «کیمیا» شد/ در ایام انتخابات مخاطب «غیرعلنی» باشید

مینی سریال «غیرعلنی» در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم مهدی خمره و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم‌نامه‌نویسی تهیه‌ می‌شود و از 24 بهمن ساعت 21:30 از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار