تقویت اقتصاد مقاومتی باخریداری ایر باس های غربی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باخرید 118 فروند ایرباس و تقویت خطوط هوایی کشور در آینده قادر به کسب رتبه اول منطقه در اقتصاد هوایی خواهیم بود.

محمدرجایی باغ سیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در صورتی که ایران 118 فروند هواپیمای ایرباس را به صورت قطعی و با پرداخت نقدی یا اقساطی خریداری کند به نفع ما خواهد بود.

رجایی با اشاره به درخواست بعضی نمایندگان مجلس و رسانه ها از دولت مبنی بر خرید هواپیما به صورت اجاره به شرط تملیک اظهار داشت: در صورت خرید اجاره به شرط تملیک هواپیمای اجاره ای در اختیار ما قرار می گیرد و ما ملزم به پرداخت اجاره خواهیم بود و بعد از اتمام دوره اجاره به مالیکیت ما در می آید.

وی با اشاره به اینکه ما می توانیم به صورت صد در صدی به غربی ها اعتماد کنیم ادامه داد: اگر خرید ایرباس ها به صورت اجاره به شرط تملیک باشد برگ برنده در دست غربی هاست مگر اینکه ما در قرار داد شروطی را قرار دهیم.

نماینده مردم گناباد در ادامه افزود: خرید هواپیما ایرباس در آینده کمک موثری به اقتصاد مقاومتی می کند و با تقویت سیستم حمل و نقل داخل و بین المللی می توانیم در زمینه اقتصاد هوایی در منطقه پیشرو باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار