امیر شقاقی: کم توجهی حامیان مالی مهمترین مشکل است

سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان گفت: بزرگترین مشکل فوتبال بانوان کم توجهی حامیان مالی است که وضعیت تیم‌ها را به چالش کشیده است.

مهناز امیر شقانی در گفتگو  با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تیم‌های لیگ برتر و نیز تیم ملی فوتبال از حامیان مالی زیادی برخوردار نیست و این امر باعث می‌شود به مرور زمان بدهکاری باشگاه ‌ها افزایش یابد و تیم‌ها منحل شوند و انگیزه فوتبالیست‌ها برای حضور در تیم کاهش یابد، در حال حاضر با کمبود بودجه برای ساعت تمرین، تغذیه، محل اسکان و رفت و آمد بازیکنان مواجه هستیم که تبدیل به معضل بزرگ برای فوتبال بانوان شده است.
 
وی ادامه داد: از دیگر مشکلات تیم ملی فوتبال دختران جوان، حضور کمرنگ بازیکنان 16 تا 17 سال در لیگ برتر فوتبال است که باعث کاهش آمادگی جسمانی آنها می‌شود و این امر تیم ملی را با کمبود بازیکنان آماده مواجه ساخته است و متاسفانه در زمان برگزاری لیگ، فوتبالیست‌ها در اختیار تیم ملی قرار ندارند و هماهنگی ملی پوشان کاهش پیدا می‌کند و تعداد زیادی از اردوهای برای هماهنگی و آمادگی ملی پوشان صرف می‌شود و در نهایت کمبود مسابقات تدارکاتی و خارجی باعث افزایش استرس بازیکنان در تورنمنت‌های بدون مرزی می‌شود.
 
امیر شقاقی ادامه داد: تعدادی از جوانان را حدود 2 سال قبل استعدادیابی کردیم و به داخل لیگ برتر وارد کردیم و نتیجه این عملکرد قهرمانی تیم شهرداری سیرجان شد و پشتوانه مناسبی برای تیم ملی به وجود آمد.
 
سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان گفت: جهت آمادگی در مسابقات مقدمانی آسیا هر هفته با حضور 26 بازیکن به تمرین می‌پردازیم و در این راستا در تورنمنت دوستانه سوچی روسیه شرکت می‌کنیم تا بتوانیم در آسیا به موفقیت دست یابیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار