«موج استعفا» در تنیس روی میز

انتظار می رفت با برگزاری مجمع انتخاباتی و خارج شدن مدیریت تنیس روی میز از بلاتکلیفی، حاشیه ها از این رشته فاصله بگیرد در حالیکه «موج استعفا»ی به راه افتاده، چالش های جدیدی ایجاد کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از حاشیه های و چالش هایی که تنیس روی میز کشور طی چند سال گذشته با آن مواجه بود، ربط داده می شد به مدیریت تنیس روی میز و اینکه فردی از اهالی این رشته آن را عهده دار نیست. حتی این انتقادها در دوره ای که فدراسیون تنیس روی میز با سرپرست اداره می شد نیز ادامه داشت و همه امیدوار بودن به پایان این مشکلات و تنش ها با روی کار آمدن مدیر پینگ پنگی.

این امید در کنار  انتقادها و حاشیه ها وجود داشت تا اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد و طی آن مهرداد علی قارداشی به عنوان رئیس منتخب مجمع، مدیریت فدراسیون را برای چهار سال آینده به دست گرفت. با انتخاب قارداشی که از اهالی تنیس روی میز است و مدت زمان زیادی هم دبیر فدراسیون بود، امیدواری های زیادی ایجاد شد به اینکه تنیس روی میز روی آرامش را ببیند و روزهای بدون تنش را سپری کند.

این امید در هفته های اول مدیریت جدید فدراسیون تنیس روی میز محسوس بود اما رفته رفته و به خصوص با موج استعفایی که به راه افتاده کمرنگ شد.

مهرداد علی قارداشی طی سه ماهی که از حضورش در تنیس روی میز می گذرد انتصاب های زیادی انجام داده است که یکی از آنها همین چند روز پیش مسئولیتی که به وی سپرده شده بود، استعفا داد. مهدی تکابی که با حکم قارداشی به عنوان مدیر اجرایی طرح هوپس منصوب شده بود، هفته گذشته از این مسئولیت کناره گیری کرد. دلیل این اقدام تکابی اعتراضاتی بود که وی به عملکرد دبیر فدراسیون و اقدامات وی داشت.

به فاصله یکی روز پس از تکابی هم، منصور علوی، رئیس کمیته مربیان و عضو کمیته فنی اعلام استعفا کرد و بازهم در اعتراض به دبیر فدراسیون.

البته اینکه دو استعفا صورت گرفته در فدراسیون تنیس روی میز که در فاصله کمتر از دو روز انجام شد، به چه دلیل انجام شده خیلی مهم نیست؛ موضوع مهمتر موج استعفایی است که به راه افتاده و نگرانی های دوباره ای را در مورد تنیس روی میز و حاشیه سازی های دوباره در این رشته ایجاد کرده است و قطعا ادامه این روند نتایج خوبی برای این رشته المپیکی نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون با تجربه ای که از مواجه شدن با اینگونه شرایط دارد باید به موقع و خیلی زود استفاده کرده و در اولین گام جلوی دلیل دو استعفای صورت گرفته که تقریبا مشابه بوده را بگیرد وگرنه موج به راه افتاده برای استعفا تا آنجا ادامه پیدا می کند که شاید کمتر اقدامی برای پایان دادن به تبعات آن کارساز شود.
منبع: مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار