تبریز؛

رونمایی از پروژه‌های ۱۰۰۰ میلیاردی شهرداری تبریز

شهردار منطقه پنج تبریز گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه پنج با یک هزار میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولان استان و شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از تبریز؛ یعقوب هوشیار اظهار داشت: پنج پروژه عمرانی با ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز آماده بهره‌برداری شده است.

وی گفت: فاز اول بزرگراه دو کمال به طول دو کیلومتر که کارکرد فرامنطقه‌ای خواهد داشت، در حد فاصل بارنج تا میدان شهید فهمیده به اتمام رسیده است.

هوشیار افزود: بزرگراه دو کمال به عرض ۶۰ متر بزرگ‌ترین پروژه توافقات املاک واقع در مسیر طرح‌های عمرانی شهرداری تبریز در یک دهه اخیر است.

وی گفت: با بهره‌برداری از بزرگراه دو کمال از بار ترافیک ورودی شرق تبریز به سمت مرکز شهر کاسته خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ تبریز در ادامه در رابطه با سایر پروژه‌های عمرانی نیز گفت: فرهنگسرای کوی استانداری در دو طبقه و با هزار مترمربع زیربنا در صورت بهره‌برداری شدن به شهروندان ساکن بارنج، کوی نصر و مرزداران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

هوشیار مسیرگشایی ۱۸ متری کوی سرم سازی را از دیگر طرح‌های عمرانی دانست که به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه کارکرد تخلیه بار ترافیک اتوبان پاسداران در مواقع ضروری به مرکز شهر را ایفا خواهد کرد.

شهردار منطقه پنج تبریز تصریح کرد: در مسیر گشایی کوی سرم سازی علاوه بر کارکرد ترافیکی شاهد نقش‌آفرینی ارتقای استانداردهای زیست محیطی با احداث و پوشش کانال واقع در مسیر پروژه خواهیم بود.

هوشیار در ادامه ایستگاه آتش‌نشانی کوی نصر و قرائت‌خانه شهرک باغمیشه را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح برشمرد.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.