کوروشی: نتایج ضعیف نفت را با بردن استقلال جبران می کنیم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌نفت در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته اما این شکست ها با پیروزی مقابل استقلال جبران می شود.

کوروشی: نتایج ضعیف نفت را با بردن استقلال جبران می کنیم
سیامک کوروشی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم های نفت و استقلال تهران بیان کرد:‌هرچند نفت با شکست مقابل الجیش قطر فرصت حضور در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، اما باید با فراموشی آن دیدار تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل استقلال به کار گیریم چرا که زمان اشتباه برای تیم ما به پایان رسیده و باید از این هفته نتایج ضعیف قبلی را با پیروزی برابر صدرنشین لیگ جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما پس از تعطیلات طولانی لیگ شروع خوبی نداشته و از سه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان تنها یک تساوی برابر ملوان انزلی کسب کرده ایم. بازیکنان نفت از نتیجه گرفتن بدشان نمی آید و در هر بازی برای پیروزی پا به زمین مسابقه می گذارند اما بدشانسی و نداشتن تمرکز سبب شده نمایش خوب ما با نتیجه همراه نشود. امیدوارم از دیدار با استقلال تلاش بازیکنان نفت به ثمر نشسته و با برد مقابل استقلال شانس قرار گرفتنمان در بین تیم های مدعی لیگ افزایش یابد.

کوروشی در خصوص تغییر پست خود از هافبک دفاعی به مدافع میانی در بازی با الجیش اظهار داشت: تغییر پست من تابع تصمیمات کادر فنی بود. علی رضا منصوریان صلاح تیم نفت را از بازیکنان بیشتر می داند و بر همین اساس تدابیر تاکتیکی خود را به کار می گیرد.من نیز در هر پستی بازی کنم تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین نمایش در ترکیب تیم انجام می دهم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: اهالی فوتبال از مشکلات مالی باشگاه نفت اطلاع دارند. امیدوارم مسئولان با تزریق بودجه به باشگاه وضعیت تیم را سر و سامان دهند. تیم نفت به دلیل مشکلات مالی تا کنون جام حذفی، رفتن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته و صعود به مرحله گروهی این رقابت ها در سال جاری را از دست داده و اگر خواهان نتیجه گیری تیم در لیگ برتر هستند، باید تا حدودی مشکلات مالی را رفع کنند.

به نظر من اگر پس از ناکامی در لیگ برتر، این مشکلات حل شود حکم نوشدارو پس از مرگ سهراب را خواهد داشت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.