امیرحیدری در جمع خبرنگاران:

تانک کرار وارد چرخه شده است/ فناوری ساخت T90 را وارد می‌کنیم

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت: تانک کرار قابلیت‌های بالایی دارد که نمونه آن تانک ذوالفقار نزاجا است.

تانک کرار وارد چرخه شده است/ فناوری ساخت T90 را وارد می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: نزاجا امروز رزمایش مقابله با اقدامات تروریستی را در دستور کار خود دارد که زمان و مکان انجام آن در روزهای آتی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: جهت‌گیری این رزمایش کاملا دفاعی امنیتی است و برنامه‌های آن تهیه و تنظیم شده و بطور قطع در سال آینده برگزار خواهد شد، نزاجا در سال جاری هیچ رزمایشی نخواهد داشت.

امیر حیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر دستاوردهای نزاجا پاسخ داد: از دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش از روز 29 فروردین‌ماه سال 95 رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، این دستاوردها در حوزه‌های رزمی، پشتیبانی رزمی و پشتیبانی خدمات رزمی خواهد بود که بیشتر در حوزه جنگ‌های نیابتی کاربرد دارد. این تجهیزات با نگاه مقابله با ادوات زرهی ضد خودرو و ضد ساختمان‌های بلند و بتون آرمه است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اهدای تانک کرار به نیروی زمینی ارتش گفت: تانک کرار تانکی است که وزارت دفاع با همکاری نیروهای مسلح ساخته است. این تانک دارای قابلیت‌های بالایی است که در نیروی زمینی ارتش مشابه آن با نام تانک ذوالفقار وجود دارد. اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، تانک ذوالفقار در حال نهادینه شدن است.

امیر حیدری اضافه کرد: تانک کرار دارای آپشن‌های عملیاتی زیادی است که این تانک وارد چرخه شده است و به زودی به یکی از تانک‌های به روز تبدیل می‌شود.

جانشین فرمانده نزاجا ضمن اشاره به تانک T90 گفت: استراتژی ما بر این است که بتوانیم فناوری ساخت این تانک را به داخل کشور انتقال دهیم. ما به هیچ وجه دستور خرید مطلق این تانک را نداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تانک ، کرار ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار