« سالادی ها » در دام پلیس

پلیس باند حرفه ای سارقان منزل معروف به« سالاد» را در قزوین دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از قزوین؛ فرمانده انتظامی استان قزوین ، اعضای این باند 8 نفرند که به یکصد فقره سرقت در یکسال اخیر اعتراف کرده اند.

« سالادی ها » در دام پلیس

سردار محمودی با اعلام اینکه اعضای این باند جوانانی 20 تا 27 ساله هستند ادامه داد :ارزش کالاهای سرقتی را 40 میلیارد ریال است.

« سالادی ها » در دام پلیس

 سردار محمودی ادامه داد:این باند در شهرهای مختلف استان بویژه قزوین و الوند از منازل مسکونی و گاوصندوق ها سرقت می کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی سردسته این باند را در یکی از شهرستانهای استانهای تهران دستگیر کردند و در بررسی های بیشتر مشخص شد اعضای این باند در گروه های سه تا پنج نفره در استان های مختلف کشور اقدام به سرقت های خشن و حرفه ای منازل می کنند .

« سالادی ها » در دام پلیس
 
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:متهم پس از دستگیری در بازجویی فنی پلیس به سرقت های متعدد منازل به شیوه های مختلف اعتراف کرد و پس از معرفی همدستش که ساکن شهرالوند بود ، وی نیز دستگیر شد.

سردار محمودی اضافه کرد: در بازرسی از منزل همدست سردسته باند ، اموال و لوازم زیادی از قبیل بدلیجات ، لوارم منزل ، طلا وجواهرات کشف شد و وی در بازجویی ، به سرقت های متعدد با همدستی دیگر اعضای باند اعتراف کرد .

« سالادی ها » در دام پلیس

 فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:پنج نفر از اعضای دیگر این باند هم در استان تهران شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از منازل آنها مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل تابلو فرش ،طلا وجواهرات ، انواع بدلیجات ، دوربین های فیلم برداری و عکاسی ، انواع لپ تاب ، انواع ساعت مچی ،  تلویزیون ال سی دی وسلاح سرد کشف شد .

سردار محمودی افزود : متهمان در بازجویی به 101 فقره سرقت از منازل اعتراف کرده اند.
وی اضافه کرد: در این رابطه یک مالخر حرفه ای هم که دارای سوابق کیفری بود در استان تهران شناسایی و دستگیر کرد.

سردار محمودی ادامه داد: از متهمان چهار خودروی سمند ، رانا ، پارس و پژو 405 که در سارقان در سرقت ها  از آنهااستفاده می کردند بدست آمد .

« سالادی ها » در دام پلیس

وی افزود: همه متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرارهای مناسب روانه زندان شدند .

« سالادی ها » در دام پلیس

فرمانده انتظامی با بیان این که نگهداری اشیا گرانقیمت در منزل سارقان را برای ارتکاب اینگونه جرایم وسوسه می کند تاکید کرد :استان قزوین با بیان اینکه بارها از مردم خواسته شده است پول نقد ،  طلا و جواهرات در منزل نگهداری نکنند باز هم  شاهد حجم انبوه پول نقد وطلاجات در منازل هستیم .

انتهای پیام/پ
برچسب ها: دستگیر ، پلیس ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.