امیر شقاقی در واکنش به قایقرانان معترض؛

یا اظهار پشیمانی کنید یا اسپانسر شخصی بگیرید!

برای ادامه فعالیت، پاروزنان معترض آب های آرام یا باید اظهار پشیمانی کنند یا با اسپانسر شخصی به تمرینات آبی خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد یک ماه از آغاز تمرینات تیم آب های آرام بانوان ایران، همچنان چند پاروزن در اعتراض به تغییر مربی بر سر تمرینات حاضر نشده‌اند و پس از مذاکرات متعدد مقرر شد اواخر بهمن جلسه ای در خصوص این موضوع و اتفاقات رخ داده تشکیل شود.
 
فرحناز امیر شقاقی، نایب رئیس بانوان قایقرانی در این خصوص گفت: ما وظیفه داشتیم تا نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم اما کسی که سیستم تمرینی فدراسیون را قبول ندارد می تواند جداگانه تمریناتش را پیگیری کند.
 
وی خاطرنشان کرد: کسی که من را قبول ندارد نمی‌تواند در خانه من هم بنشیند و این مثالی برای حضور پاروزنان معترض در مجموعه آزادی است زیرا اگر اتفاقی برای یکی از این پاروزنان بیفتد مقصرش ما هستیم، حتی هر قایقرانی از ورود تا خروجش از فدراسیون مسئولیتش بر عهده ما است.
 
امیر شقاقی در ادامه تاکید کرد: این قایقرانان اگر پشیمان شدند نیز می توانند یک نامه درخواست بازگشت به اردو بنویسند و پس از بررسی اگر قابل قبول بود به تمرینات باز گردند و اگر هم خواهان تمرین با حامی مالی شخصی هستند مستلزم شرایط دیگری است.
 
جشنواره روئینگ بانوان برگزار می شود

 
نایب رئیس بانوان قایقرانی در خصوص رشته روئینگ بیان کرد: جشنواره روئینگ بانوان 30 بهمن آغاز می شود، پاروزنان تمام استان ها به رقابت می پردازند تا پایان جشنواره نفرات برتر در قالب تیم ملی تمرینات حرفه ای خود را آغاز کنند و تیم نوجوانان روئینگ هم در پایان این اردو تست انتخابی دارند سپس نفرات منتخب وارد تمرینات جدی خواهند شد.
 
وی در خصوص تیم نوجوانان آب های آرام یادآور شد: نوجوانان رشته‌های آب های آرام بانوان پس از این اردو زیر نظر سیما عروجی تمرینات حرفه ای خود را آغاز می کنند تا برای سال آینده و حضور در مسابقات جوانان جهان آماده شوند.
 
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: تیم اسلالوم بانوان نیز اواخر بهمن ماه به کشور باز می گردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار