سرلشکر فیروزآبادی؛

پرستاری آمیزه‌ای از علم و هنر عشق ورزیدن به ارزش‌های انسانی و الهی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پرستاری آمیزه‌ای از ارزش‌های انسانی و الهی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر بسیجی «سید حسن آقایی فیروزآبادی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

"در روایت است که کسی که بر سر بیمار می رود مثل کسی است که در رحمت الهی غوطه ور می شود و به پرستاران عرض می کنم که قدر این خدمت و نعمت بزرگ را بشناسند و آنرا گرامی بدارند. نگذارید که خدای ناکرده با یک تصور و یا کارنامناسب، کاری با این عظمت و ارزشمندی مخدوش شود." (امام خامنه ای- 20.7.93)

سلام به آنان که زینب گونه انسان را امانتی الهی می دانند و خدمت به او را خدمت به خداوند رحمان و رحیم قلمداد می کنند. رحمانیت و رحیمیت حضرت دوست به واسطه وجود شما، علمتان، عملکردتان، احساستان و احسانتان تجلی می یابد. پرستاری آمیزه‌ای از علم و هنر عشق ورزیدن به ارزش های انسانی- الهی است که بدون توجه به رنگ و نژاد و اعتقاد انسان ها، چون باران رحمت الهی در کویر جسم و روان دردمندان فرود می‌آید.

تلاقی این ایام با اعیاد فجر انقلاب، تداعی کننده تلاشهای ارزشهای شما در دوران انقلاب بوده و همانگونه که حضور و خدمت ایثارگرانه شما در دروان دفاع مقدس از یادها نرفته و در اذهان ثبت گردیده است، در این زمان نیز با توجه به شرایط منطقه تهدیدات و بحران های موجود، سلامت جسم و روح آحاد نیروهای مسلح و خانواده های آنان در دستان گرم و خدایی شماست که شایسته است با افزودن علم و آگاهی و به کارگیری پژوهش و توانمندی‌های جدید بیش از پیش پشتوانه‌های خود را در این مسئولیت خطیر مستحکم سازید.

در این روز فرخنده با درود به روح بلند حضرت زینب (س)، بدین وسیله از زحمات و خدمات بی دریغ و خالصانه تمامی پرستاران و پیراپزشکان شاغل نیروهای مسلح تقدیر و تشکر نموده و امید دارم با عنایت خداوند متعال به عنوان عضوی مهم و موثر در خانواده بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح همواره در راه ارتقای سلامت کارکنان نیروهای مسلح و افزایش رضایتمندی آنان تلاش نماییم و در سایه الطاف ذات اقدس الهی و توجهات قطب عالم امکان حضرت بقیه الله اعظم (عج) و ادعیه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز به همراه خانواده محترمتان سربلند و سرافراز باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار