برانکو:

جانشینی ام به جای کی روش مانند دوپینگ شاگردانم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شایعه جانشینی ام به جای کی روش در تیم ملی همانند شایعه دوپینگ بازیکنان کذب است.

جانشینی ام به جای کی روش صحت ندارد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در تمرین امروز پرسپولیسی ها در جمع خبرنگاران بیان کرد: اول اینکه نمی دانم درباره چه چیزی صحبت می کنید، همچنین تمرکزم روی پرسپولیس است و به هیچ چیز جز پرسپولیس فکر نمی کنم.

وی تصریح کرد: همه یک کار می کنند که تیم ما را به هم بریزند اما بدانند تیم ما با این شایعات نابود نمی شود.

برانکو در مورد شرط تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: در مورد شرایط فصل بعد صحبتی نکردیم و این هم از همان مسائلی است که در مورد تیم ما بیان می شود، بهتر است که طارمی یک سال دیگر در پرسپولیس بماند تا به یک مهاجم آماده و شش دانگ تبدیل شود، باشگاه خواهان ماندن طارمی است.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت نورالهی گفت: به طور حتم این بازیکن به ترکیب تیم باز می گردد. نورالهی بازیکن ماست و به وی اعتماد دارم، مشکلی هم با این بازیکن ندارم.

برانکو در مورد برگزاری اردو در عمان بیان کرد: جلسه ای امروز با مسئولان باشگاه دارم و در این خصوص صحبت خواهم کرد. تصمیم قطعی در خصوص این اردو هنوز گرفته نشده است بر این اساس درباره آن صحبتی نمی کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما برای بازی با سایپا طارمی را به علت محرومیت نداریم، خالقی فر هم مصدوم است، کمندانی هم تب دارد که به احتمال زیاد به این بازی می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
ضمن احترام به برانکو و آرزوی موفقیت برایشان همراه با پرسپولیس باید اذعان نمود کی روش حرفه ای تر و بهتر از برانکو است .
آخرین اخبار