دختری که می تواند داخل بدن دیگران را ببیند! /پیشنهادهای بی شرمانه برای ترویج فحشا در ایران/بمب خبری پرسپولیس در آستانه انفجار +تصاویر

در زیر گزیده ای از مهمترین عناوین خبری گروه وبگردی را مشاهده می کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در اینجا گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك  بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار داده ایم.




دختری که می تواند داخل بدن دیگران را ببیند!
در دنیای سینما با به کارگیری جلوه‌های ویژه، انواع و اقسام شخصیتهای ایکس من و نامرئی و دارای امکانات خارق العاده فراوانند اما در دنیای واقعی دختری به نام ناتاشا هست که چشم‌هایش ظاهراً توانایی و قدرت اشعه ایکس را دارند و او می‌تواند بدون هیچ وسیله دیگری اعضای درونی بدن دیگران را ببیند و از وجود بیماری یا شکستگی در آن‌ها خبر دهد.


بمب خبری پرسپولیس در آستانه انفجار
پرسپولیسی ها در آستانه انفجار یک بمب خبری هستند.


شرایط جالب اعطای وام 5 میلیونی به فرهنگیان
آموزش و پرورش 3 شرط را برای دریافت وام 5 میلیون تومانی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرده که در نوع خود جالب است.


سنگ قبر محمدعلی اینانلو +عکس
بیش از ۴۰ روز پیش، محمدعلی اینانلو، مرد طبیعت و پیشکسوت ورزش و رسانه ایران درگذشت. خانواده اش برای مزار او، سنگ قبر متفاوتی انتخاب کرده اند.


نظر الجبیر درباره زنان عربستانی
وزیر خارجه عربستان سعودی، در کنفرانس بین المللی مونیخ، از سرکوب زنان در کشورش دفاع کرد و گفت که زنان این کشور برای دستیابی به حقوق خود باید صبر کنند.


عکس/ صحنه‌ای دیدنی از آب خوردن یک پرنده
صحنه‌ای دیدنی از آب خوردن یک پرنده را مشاهده میکنید.


عکس/ مکانی شگفت‌انگیز در آمازون
مشاهده‌ی آب رودخانه ها لذت بخش است، اما چیز عجیبی نیست. ماجرا وقتی عجیب می شود که دو نوع آب با دو رنگ و غلظت مختلف در کنار هم قرار می‏‌گیرند و منظره‌ای حیرت انگیز را در طبیعت تشکیل می‏‌دهند.


همسرتان را برای خودتان نگه دارید
خیلی از خانم ها تصور می کنند که تنها عاملی که مردها را به زندگی با آنها پایبند می کند، زیبایی ظاهریشان است.


این مسجد مخصوص مجلس ختم های سیاسی است!
بیشتر سیاسیون کشور حداقل یک بار هم که شده پایشان به این مسجد باز شده و برای یک بار هم که شده برای عزیزان خود و بقیه فاتحه‌ای در آن خوانده‌اند؛ «مسجد نور» محل اصلی ختم‌های سیاسیون زیادی است.


نوروز به داد بازار خودرو می‌رسد؟/ آغاز فروش خودرو مدل ۹۵ در بازار
شب عید در راه است و برخی در تدارک مسافرت‌های نوروزی، اما بازار خودرو همچنان در خواب زمستانی به سر می‌برد و فعالان بازار می‌گویند مردم حتی پرس و جو هم نمی‌کنند؛ گویی بازار سه قفله شده است.


اتفاق‌ تازه در سود بانکی تایید شد/ خبرهای خوب تا پایان سال
قائم مقام بانک مرکزی با اعلام این‌که دیر یا زود باید منتظر اقدامی اصلاحی و در راستای کاهش نرخ سود سپرده از سوی بانک‌ها بود، گفت که احتمال دارد کاهش نرخ سود سپرده تا قبل از اتمام سال اتفاق افتد، چرا که مسیر و جهت‌گیری در همین راستاست.


این روبات آتش نشان می دود
روبات پیشرفته ای که برای اطفای حریق در کشتی ها ساخته شده به زودی می تواند مانند انسان دویده و سرعت عمل بیشتری داشته باشد.


اولین کشتی‌های نفتکش اروپایی وارد ایران شدند
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از ورود همزمان سه کشتی نفتکش تحت اختیار سه شرکت نفتی از فرانسه، اسپانیا و روسیه به پایانه نفتی خارگ پس از نزدیک به چهار سال توقف خبر داد.


مقایسه مزد ساعتی کارگران در ۱۶ کشور/ حقوق‌ها به دلار چقدر می‌شود؟
آمارها نشان می‌دهد دستمزد ساعتی نیروی کار در ایران تفاوت فاحشی تا ۸.۵ برابر با ارقام پرداختی در کشورهای دیگر دارد و کارگران معتقدند دریافتی‌های فعلی باید دستکم تا ۲ برابر افزایش یابد.


وقتی لامبورگینی جزغاله می شود +عکس
عکس زیر حادثه آتش سوزی مربوط به دوبی را نشان داده است.


واکنش خانمی که کارلوس کروش از او انتقاد کرده بود
زهره هراتیان رئیس کمیته پزشکی سازمان لیگ به حرف های کارلوس کروش واکنش نشان داد.


هجوم متکدیان به تهران در روزهای آینده
متکدیان در روزهای آینده به سمت تهران هجوم خواهند آورد. آن‌گونه که نتایج یکی از تحقیقات در شهر تهران نشان داده است، پنج هزار متکدی در تهران حضور دارند که فقط 10 تا 15 درصد آنها واقعاً نیازمندند.


خریداران طلاهای زینتی بدانند
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: زمان خرید طلاهای زینتی، پنج تا 35 درصد اجرت ساخت، علاوه بر ارزش طلای خام از خریداران دریافت می‌شود که این میزان بر اساس عوامل مختلف، متغیر است. همچنین 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و هفت درصد سود فروش به این مبلغ اضافه خواهد شد.


جانبازی که به نابینایان نقاشی آموزش می دهد
«هاشم بدری» نقاش جانباز جنوبی است که سالهاست به جای قلم مو، با کاردک هایش تصاویربی نظیری نقاشی می کند. تصاویری که شباهتشان به عکس بیشتر است تا نقاشی!


پاداش چند هزار دلاری در یک ایرلاین
یک شرکت هواپیمایی آمریکا میانگین سود سالانه ای که بین کارمندانش تقسیم کرد برای هر کارمند ۱۶ هزار دلار محاسبه شده است.


وضعیت رضایت‌مندی مشتریان از خودروی ایتالیایی
«آلفارومئو جولیتا» خودروی ایتالیایی برای نخستین بار به عنوان با کیفیت ترین خودرو بازار ایران نه تنها در کلاس قیمتی خود بلکه بین تمامی خودرو های تولیدی و وارداتی انتخاب شده است.


پلیس شریعت اندونزی+ عکس
پلیس شریعت استان آچه در اندونزی با شلاق و آماده اجرای حکم کسانی که در دادگاه به جرایم گوناگون، حکم مجازات شلاق می گیرند.


این کودکان هیچ سندی برای هویتشان ندارند
شانه‌اش را بالا می‌آورد و سرش را کمی کج می‌کند: «می‌دونم توی زندگی‌ام اشتباه زیاد داشتم، شاید خوب زندگی نکردم، اما می‌خوام بچه‌هام خوب زندگی کنند. حداقل یه شناسنامه داشته باشند که مردم فکر نکنند دزدیدمشون. با آبرو بزرگشون کنم.»‌


چرا غول های فوتبال دنیا با ما بازی نمی کنند؟
این جا هم ماجرا از یک مناقشه تاریخی آغاز می شود؛ این که اولین بازی تیم فوتبال ایران (منتخب یا ملی) از جمله مسائل مورد اختلاف تاریخ نویسان ورزشی مملکت ماست و حالا هم که ما می خواهیم تفسیری از بازی های دوستانه تمی ملی ایران در سال های اخیر داشته باشیم، لاجرم در میانه این دعوا گیر می افتیم.


زنـدگی با قلب پیوندی
درصد کمی از بیماران قلبی که حتی از اختلالات حاد قلبی و عروقی رنج می‌برند به پیوند قلب نیاز پیدا می‌کنند. در واقع، پیوند قلب آخرین انتخاب درمانی برای بیماران نارسایی قلب است که به درمان‌های متداول و روش‌های غیردارویی پاسخ نداده‌اند.


منشا ویروس زیکا ایرانی است!
ویروس زیکا که در برزیل باعث آشفتگی های فراوانی در جامعه شد، سبب می شود که نوزادانی با مغز کوچک تر از حال عادی به دنیا بیایند.


سهم مزدبگیری زنان در اشتغال کشور افزایش یافت
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده، گفت: سهم مزدبگیری زنان در اشتغال کشور در سال های 1392 و 1393 افزایش یافت.


پیشنهادهای بی شرمانه برای ترویج فحشا در ایران
هافینگتون پست نوشت همجنس بازی بخشی از حقوق بشر است که دولت‌ها و خانواده‌ها حق ندارند با آن مقابله کنند.


۴ بانک ایرانی که لغو تحریم نشدند
با وجود اجرایی شدن برجام ۴ بانک ایرانی همچنان با تحریم های ثانویه آمریکا مواجه اند و شرکت ها یا افراد غیر آمریکایی نمی توانند با این بانک ها مراوده داشته باشند.


10 نفری که حتما نیازمندشان می‌شوید
ممکن است شما مسئولیت اصلی کارها را بر عهده داشته باشید، اما افرادی که در گروه شما مشارکت می‌کنند، به اندازه‌ی شما بر روی موفقیت شرکت تاثیرگذارند.


دانشمند ایرانی، عامل ابتلا به آلزایمر را کشف کرد
همگام با افزایش دانسته‌ها و رشد دستاوردهای علمی، بشر همچنان با ناشناخته‌های بیشتری مواجه می‌شود. بیماری آلزایمر ازجمله پدیده‌هایی است که در مراحل اولیه شناخت قرار دارد و دانشمندان می‌گویند هنوز راهی طولانی را باید طی کنند تا بتوانند مشکلات ناشی از آن را رفع کنند.


قدر موهای خود را بدانید+ عکس
واقعا نمی توان تصور کرد که در ذهن این افراد چه می گذشته وقتی نه تنها این مدل مو را انتخاب کردند بلکه حاضر شدند با این فاجعه عکس هم بگیرند و سر خود را در تاریخ مستند کنند!


آب پاکی خودروسازان روی دست خریداران
در شرایطی یکی از بهانه‌های خودروسازان برای پایین آوردن قیمت خودرو، افزایش قیمت ارز در بازار است،هم‌اکنون قیمت دلار در بازار رو به کاهش گذاشته است.


جزئیات دیدار سید حسن خمینی و آیت الله یزدی منتشر شد
سید حسن خمینی هفته گذشته و پس از اعلام نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص عدم احراز صلاحیت، با آیت الله یزدی عضو فقهای شورای نگهبان دیدار کرد.


عجیب ترین وزارت خانه های جهان
حاکمان کشور امارات متحده عربی برای بالا بردن میزان شادی و صبر و شکیبایی مردم کشورشان تصمیم گرفته اند وزارت خانه هایی با همین نام در کابینه خود راه اندازی کنند.


پایگاه‌های غربی: با این نرم افزار، پلیس ایران را دور بزنید!
«این نرم افزار نشان دهنده توان بالقوه فناوری های روز در کمک به کاربران ایرانی برای دور زدن محدودیت های اعمال شده از سوی حکومت است...»


اسب‌ها احساسات انسان‌ها را می‌فهمند!
طی یک بررسی روی حیوانات برای نخستین بار نشان داده شده است که اسب‌ها این توانایی را دارند که تفاوت‌های میان حالات چهره‌ی خشمگین و شاد را در انسان‌ها تشخیص دهند.


درسی که زنبورها به فوتبال ایران دادند
جدی‌ترین رقیب بایرن در فوتبال باشگاهی آلمان با رعایت اصول و اخلاق ورزشی به مدافع مصدوم مونیخی‌ها دلداری داد و آرزوی کسب سلامتی کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار