امیری در نشست مشترک دست‌اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه‌ها:

نقش رسانه‌ها در بسترسازی انتخاباتی و تنظیم رفتار اخلاقی نامزدها قابل تحسین است

قائم مقام وزیر کشور گفت: نقش رسانه‌ها در بسترسازی انتخاباتی و تنظیم رفتار اخلاقی انتخاباتی قابل تقدیر است.

نقش رسانه‌ها در بسترسازی انتخاباتی و تنظیم رفتار اخلاقی نامزدها قابل تحسین استبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور روز یکشنبه در نشست مشترک دست‌اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه‌ها، تبیین چارچوب‌های قانونی تبلیغات و فضای رسانه‌ای انتخابات گفت: نشست امروز در راستای تبیین سیاست‌های وزارت کشور بویژه در بحث دو انتخابات بسیار مهم و اساسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و حقیقتا نقش رسانه‌ها در تبیین سیاست‌های وزارت کشور قابل تحسین است.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: در دولت تدبیر و امید وزیر کشور یکی از سیاست‌هایی را که تبیین کرد پاسخگویی این وزارتخانه در برابر افکار عمومی و رسانه‌های کشور است و تعیین سخنگو هم در همین راستا تعریف می‌شود.

امیری تصریح کرد: براساس سیاست دولت مبنی بر پاسخگویی، وزارت کشور به عنوان رابط بین دستگاه‌ها،حاکمیت و افکار عمومی بوده و همواره تعامل و روابط خوبی با اصحاب رسانه داشته است.

وی ادامه داد: سخنگوی وزارت کشور به مناسبت‌های مختلف نشست‌های خبری برگزار کرد و علاوه بر نشست‌های خبری در این دو سال و نیم که از تشکیل دولت تدبیر و امید می‌گذرد بر اساس رهنمود‌های وزیر کشور سیاست‌های این وزارتخانه، راهبردها، برنام‌ ها تبیین شده در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که بحمدالله یک تعامل ضابطه‌مند و یک روابط صمیمی بر اساس صداقت و امانتداری بین وزارت کشور و رسانه‌ها برقرار بوده است، گفت: بر خود فرض می‌دانم که در حضور وزیر کشور از تعامل بسیار خوب رسانه‌های مکتوب، رسانه‌های دیجیتال، صدا و سیما، سایت‌ها، خبرگزاری‌ها تقدیر و تشکر و سپاسگزاری کنم.

سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: در این مسیر وقتی که به انتخابات هر چه بیشتر نزدیک شدیم این تعامل، پاسخگویی و ارتباطات بیشتر شده است. 

نشست مشترک دست‌اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه‌ها، تبیین چارچوب‌های قانونی تبلیغات و فضای رسانه‌ای انتخابات امروز یکشنبه با حضور مدیران مسوولان خبرگزاری‌های داخلی و روزنامه‌ها با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار