صعود مقتدرانه فوتسال ایران به یک چهارم/ تحقیر فوتسال عراق در جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با دو رقمی کردن تیم عراق و زدن گل های فراوان به این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتسال ایران در سومین و اخرین دیدار دور گروهی خود در چارچوب رقابتهای قهرمانی فوتسال اسیا به مصاف عراق رفت. تیم ایران که صعودش به مرحله بعدی مشخص شده بود، برای تثبیت صدرنشینی و صعود به عنوان تیم نخست گروه، با دیگر تیم شش امتیازی گروه یعنی عراق دیدار می کرد.

شاگردان محمد ناظم الشریعه که می دانستند عراق حریف قابلی برای آنها نیست، بازی را بسیار هجومی آغاز کردند و در ثانیه ۳۰ بازی توسط محمد طاهری به گل رسیدند.

در ادامه حملات ایران در کنار دفاع اشفته عراقی ها موجب پذیرش گلهای فراوان از سوی عراقی ها شد و ملی پوشان ایرانی تا می توانستند در همان نیمه اول گلزنی کردند تا کار به نیمه دوم نکشد. ایرانی ها در نیمه اول ۱۰ بار گلزنی کردند و تنها یک بار روی اشتباه محمدرضا سنگ سفیدی و سپهر محمدی دروازه خود را باز شده دیدند.

اما در نیمه دوم عراقی ها که به همین ۱۰ گل خورده راضی بودند با استفاده از سیستم پنج نفره سعی در حفظ توپ داشتند و موفق هم شدند بدون در اختیار گذاشتن توپ به ملی پوشان ایرانی دروازه خود را کمتر مورد هجوم ببینند.

تلاش دو تیم در نیمه دوم با سه گل دیگر از سوی ایران و یک گل از عراقی ها که با اشتباه بهادری به ثمر رسید با حساب ۱۳-۲ به سود ایران به پایان رسید.

در این دیدار حسین طیبی ۴، مهدی جاوید ۳ ، علی اصغر حسن زاده ۲ و محمد طاهری ۲ و حمید احمدی و فرهاد توکلی برای ایران گلزنی کردند. تیم ایران با این برد با ۹ امتیاز و ۲۶ گل زده و ۲ گل خورده به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و برای صعود به دیدار نیمه نهایی باید با قرقیزستان یا لبنان دیدار کند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
طلا میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
فوتبالیستا باید یاد بگیرن
آخرین اخبار