تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد 570 میلیارد ریال مطالبات دارد

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین اجتماعی این استان 570 میلیارد ریال مطالبات نزد دستگاه های اجرایی و دولتی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ عباس نورمحمدی  در جمع خبرنگاران از بدهکاران این سازمان خواست با پرداخت به موقع حق بیمه نیروی کار خود مسیر خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی را هموارتر کنند.
وی اظهارکرد :به بخشی از پرداخت های تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وصول نشدن به موقع مطالبات از دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی با استفاده از تسهیلات بانکی دولتی پرداخت می شودکه شتاب بخشی این مطالبات گامی در جهت کمک به این سازمان خودکفاست.
وی با یادآوری قانون، در مورد اقدام تامین اجتماعی پس 18 ماه برای مطالبات خود از دستگاه های دولتی گفت: در صورت سهل انگاری در پرداخت این مطالبات ناچار به انجام اقدام قانونی هستیم.
نورمحمدی با بیان این که 9 هزار و 808 بیمه شده اصلی مستمری بگیر و 405 مقرری بگیر بیمه بیکاری در این استان از حقوق و مزایای قانونی بهره مند هستند، گفت: پرداخت مطالبات امکان خدمات رسانی به این افراد را آسان تر می کند.
نورمحمدی بیان کرد: شمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: 90هزار بیمه شده اصلی و خانواده آنها با جمعیت 295هزار نفر از خدمات بیمه تامین اجتماعی این استان بهره مند هستند.
وی افزایش خدمات درمانی برای بیمه شدگان و مکانیزه شدن خدمات را از سیاست های این سازمان ذکر کرد.
وی ابراز داشت: این طرح افزون برکاهش هزینه ها نقش اثرگذاری در صرفه جویی در وقت بیمه شدگان خواهد داشت.
استان کهگیلویه و بویراحمد با حدود 700 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.