ساماندهی سگ‌های ولگرد ملارد با مشارکت مراکز پرورش سگ

شهردار ملارد گفت: پیرو جلسات متعددی که با نماینده عالی دولت در شهرستان داشته‌ایم تصمیمات ویژه‌ای برای ساماندهی سگ‌های ولگرد و بی پناه در این شهر اتخاذ خواهد شد.

ساماندهی سگ‌های ولگرد ملارد با مشارکت مراکز پرورش سگ

علی اکبر خراسانی  شهردار ملارد در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه مدیریت شهری این منطقه برای ساماندهی  طرح مقابله با سگ‌های ولگرد اظهار کرد: پیرو جلسات متعددی که با فرمانداری برگزار کردیم مقرر شده برای لحاظ کردن مقابله هر چه مطلوب‌تر در عرصه مورد اشاره  از مشارکت مراکز پرورش سگ استفاده کنیم.

 وی افزود: در میان سگ‌های پراکنده در باغات و بیابانهای این شهر بعضا نژادهای ارزنده‌ای نیز مشاهده می‌شود که می‌توان با زنده گیری این گونه از جانوران توسط مراکز پرورش سگ در راستای پرورش نژاد های مرغوب برای امور نگهبانی و... اقدام کرد.

 شهردار ملارد با اشاره به  امکان اختصاص فضایی خاص برای نگهداری از سگ‌های ولگرد و بی پناه با استفاده از کمک‌های سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌های حمایت از حیوانات عنوان کرد: چنین طرحی مد نظر قرار دارد اما قطعیت  واجرایی شدن آن منوط به مطالعات و کار کارشناسی هر چه بیشتری است تا پس از بررسی و ارزیابی زوایای پیدا و پنهان آن در صورت فراهم شدن بستر مناسب نسبت به تحقق آن  اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.

خراسانی یاد آور شد: شهر ملارد دارای موقعیت و بافت طبیعی و جغرافیایی خاص به خود است و رسیدگی به وضعیت سگ‌های ولگرد در این منطقه  ضرورتی اجتناب ناپذیر مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار