تورهای نوروزی قشم چند؟ +جدول

در آستانه نوروز 95 آنچه در زیر می‌آید گزارشی میدانی از جزیره زیبای قشم و جزئیات قیمت برخی از تورهای نوروزی از مبدا تهران به مقصد قشم است.

تورهای نوروزی قشم چند؟ +جدولبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، می خواهیم سری بزنیم به جنوب کشور جایی که این روزها می تواند بهترین مقصد برای گردشگری باشد، چرا که در این روزهایی که اغلب کشور آب و هوایی سرد را تجربه می کنند آن جا هوایی گرم و مطبوع دارد که قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

جزیره قشم بزرگ ترین جزیره خلیج فارس و جزو استان هرمزگان محسوب می شود که از طبیعتی شگفت انگیز و پیچیده برخوردار می باشد. دوستداران طبیعت؛ جاذبه های طبیعی این جزیره را عجایب هفتگانه می خوانند و عقیده دارند در پهنه ای ۱۴۰۰ کیلومتر مربعی، وجود چنین طبیعتی تنها با واژه "بی نظیر” قابل توصیف است.

دیدنی ها و جاذبه های گردشگری جزیره قشم

گروه ۱- جاذبه های طبیعی برای دوستداران طبیعت، محیط زیست، تفریحات ورزشی ساحلی و دریایی، پژوهشگران علوم زمین، محققان علوم جانور شناسی

گروه ۲- جاذبه های فرهنگی برای دوستداران هنر، فرهنگ، آداب و رسوم بومی سنتی

گروه ۳- جاذبه های تجاری مناسب برای خرید از بازارهای سنتی و مدرن

جزیره قشم آثار تاریخی فراوانی نیز دارد از جمله قلعه پرتقالی ها که جای دینی است. در کنار آن کارگاه های سنتی لنج سازی نیز در نوع خود جالب و دیدنی است. خلاصه این که قشم را باید دید چون سرزمین شگفتی ها است.

ز قدیم هم خرید کردن از قشم مرسوم بوده است. بسیاری از مسافران برای خرید لوزام با قیمت های مناسب تر به بازارهای ارزان جزیره قشم گام می گذاشتند. از جمله بازارهای شهر قشم می توان به بازار ستاره، بازار فردوسی، بازار پردیس، بازار خلیج فارس و خیلی دیگر از بازارهایی اشاره کرد که قیمت ها در این بازارها به نسبت شهر های دیگر مقرون به صرفه تر است.

تورهای نوروزی قشم چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار