سلیمانی: بیشترین قضاوت جهانی را داشتم

مسابقات فوتبال جام جهانی هنرمندان در جزیره قشم در حال برگزاری است.

وحید سلیمانی داور بین المللی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات جام جهانی هنرمندان فوق العاده از نظر فنی خوب بود. وقتی سرود کشورهای مختلف پخش میشد برق میهن پرستی در چشمان همه دیده میشد و این حس دقیقا در بازی تیمها هم تاثیر داشت. مثلا بازی رومانی و یونان در لحظه اول همه با هم دوست بودند اما در طول بازی برد و باخت بسیار مهم بود که مجبور شدم چند بار کار نشان بدهم تا بازی آرام بشود. در تیمهای خارجی برنامه ریزی موج میزند آنها حتی برای فردی که میدانند آقای گل می شود از جان و دل مایه می گذارند.

وی افزود: داوری ها خوب بود و نسبت به سطح فنی مسابقات راضی کننده بود در بازی های حساس با کمک محمد فنایی داور های زبده را درون زمین میچینیم تا بتوانیم عادلانه قضاوت کنیم و نشان دهیم داوری نقشی در مسابقات و تعیین تیم پیروز ندارد.

سلیمانی اضافه کرد: فکر میکنم فینال را ایران و سوید برگزار کنند ولی واقعا نمیتوان پیش بینی کرد. داوران این قضاوت را به عهده زبده ترین داوران خواهیم گذاشت.

وی افزود: بخشی از قوانین این نسابقات از فوتبال و بخشی هم از فوتسال است که در جلسه توجیهی به تیمها توضیح داده می شود و در بازی هم امکان داشت اشتباهی رخ بدهد که سعی میکردیم دوباره تصحیح کنیم. این مسابقات به صورت فوت سون است چون هنرمندان هستند اگر میخواستیم 11 نفره برگزار کنیم شاید نمیتوانستند و شاید مورد نظر تماشاچی نبود. در هر نیمه تایم اوت داشتیم و تیمها میتوانستند استفاده کنند.

وی در پایان افزود: خوشحالم که در قشم هستیم و چنین تورنمنت خاصی برگزار می شود و روح ورزش در این جزیره دمیده شده و حضور تماشاچی هم نشان میداد که هم دلی در این مردم موج می زد و همه منتظر قهرمانی ایران بودند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار