اصفهان؛

بسته شدن لیست مورد حمایت اصولگرایان استان اصفهان

لیست نامزدهای مورد حمایت اصولگرایان استان اصفهان بسته شد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران از اصفهان، ابوالفضل قربانی دبیر ستاد مجمع اصولگرایان، در نشست خبری گفت: پنج نامزد مورد حمایت اصولگریان در این لیست مشخص واعلام شده و این نامزدها هم میثاق شده اند که در هیچ فهرست وائتلاف های دیگری نام نویسی نکنند.

وی ادامه داد: نام بردن ازاین افراد در ائتلاف های دیگر، بدون رضایت آنها امکان پیگری قضایی دارد همچنین سوء استفاده از نام این پنج نامزد در دیگر ائتلاف ها نیز قابل پیگیری است .

دبیر ستاد مجمع اصولگرایان افزود: در همین راستا طی نامه ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواسته شده تا به چاپخانه ها اعلام کنند که هیچ چاپخانه ای حق انتشار لیستی غیر از لیست مجمع اصولگرایان اصفهان را ندارد .

وی گفت: با انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان اصفهان، بسیاری از نامزدهای اصولگرایی طی روزهای گذشته از نامزدی انتخابات اعلام انصراف کرده اند و برخی نیز در روزهای آتی اعلام انصراف خواهند کرد.

قربانی با بیان اینکه هدف تشکیل مجمع اصولگرایان اصفهان، وحدت اصولگرایی برای ایفای نقش مهمتر و بیشتر در این استان است صریح کرد: این لیست حاصل خرد جمعی 80 نفر از تشکل های مختلف اصولگرایی است که طی دهها جلسه کارشناسی به دست آمده است.

در این نشست خبری پنج نامزد مورد حمایت مجمع اصولگرایان اصفهان به تشریح سوابق و برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی پرداختند.

همچنین قبل از این نشست پنج نامزد اصولگرای اصفهان با حضور در گلستان شهدای این شهر فعالیت رسمی تبلیغاتی خود را آغاز کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.