دعوای زوج جوان با قتل شوهر پایان یافت/همسر افسرده به 6 سال زندان محکوم شد+تصاویر

سوفیا باتلر با ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سوفیا باتلر 20 ساله همسر 30 ساله خود را به علت افسردگی و ترس از او با ضربه چاقو کشت.

به گزارش دیلی‌میل، نامزد سوفیا حداقل هفته‌ای یک بار او را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و سوفیا هم نمی‌توانست در مقابل او کاری انجام دهد. آن‌ها هر روز با هم مجادله داشتند و سوفیا به خاطر مشاجره‌‌های هر روزه دچار افسردگی شدید شده‌بود.

دختر آسیب دیده نامزدش را کشت!/ تنها 6 سال برای قتل عمد

یک روز که آن‌ها دیر به خانه برگشتند همسایگان صدای مشاجره و دعواهای همیشگی‌شان را شنیدند. سوفیا که در حال کتک خوردن بود ناگهان کنترل خود را از دست می‌دهد و به سمت آشپز خانه رفته یک کارد برمی‌دارد و سمت نامزدش می‌آید و ناگهان کارد آشپزخانه را به بدن او فرو می ‌کند که کارد مستقیما به قلب این پسر 30 ساله برخورد می‌کند.

البته این ضربه در همان لحظه باعث مرگ او نمی‌شود بلکه خود مضروب با نیروهای امداد تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند. اما هنگامی که نیروهای امداد به منزل آن‌ها می‌آیند با اینکه سوفیا در خانه بوده در خانه را به روی آن‌ها باز نمی‌کند.

دختر آسیب دیده نامزدش را کشت!/ تنها 6 سال برای قتل عمد

بعد از 2 ساعت ناگهان سوفیا پنجره را باز می‌کند و فریاد می‌زند که او مرده و سوفیا وی را کشته است.

پس از اینکه سوفیا دستگیر شد، روانپزشکان تشخیص دادند که در آن موقع او در شرایط بحرانی‌ای به سر می‌برده و در نتیجه، او تنها به 6 سال زندان محکوم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، غربی ، پلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
الهی خدا رحمتش کنه خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
سلام لطفا درج کنید کجا اتفاقات رویی داده
آخرین اخبار