هیئت دولت و مسئولین وام دار مردم آبادان و خرمشهر

وزیر بهداشت گفت : اعضای هیئت دولت خود را وام دار مردم کشورمان و علی الخصوص منطقه آبادان و خرمشهر می دانند و در جهت پیشرفت این مناطق از هرکاری فروگذاری نمی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور عصر امروز در مراسم سخنرانی در مجتمع خیریه امام علی بن ابی طالب با اشاره به عزت فرزندان یتیم اظهار داشت: پدر من با یتیمی بزرگ شد و با وجود سختی در زندگی اش جز ابعاد موفق جامعه بود و دنیا یکی از بدی هایش این است که انسان عزیزی را از دست می دهد و در عین حال ما باید راضی به تقدیر الهی باشیم و از سختی ها نترسیم زیرا در این سختی ها افراد رشد می کنند. 
 
وی بیان کرد: با نگاهی گذرا به مسئولین کشورمان همگی در دوران جنگ و دل سختی رشد کردند و هم اکنون در حال خدمتگذاری به کشورشان هستند و سایه شان آنقدر سنگین است که فعالیت های بزرگی در سطح ملی دارند و امیدوارم که توفیقاتشان در سطح استان بیشتر شود.  
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه بچه ها باید یاد بگیرند کارهای خوب انجام دهند افزود: آن زمانی که مجرمان بعثی به این سرزمین حمله کردند کمتر کسی فکر می کرد که رزمندگان اسلام بتوانند این سرزمین را پس بگیرند پس ما باید خدا را باور کنیم و خداوند فرزندان یتیم را بیشتر از هر کسی دوست دارد زیرا او قادر و توانا بوده و به هر کسی که بخواهد عزت می دهد.  
 
هاشمی ابراز داشت: آن چه که انتظار می رود این است که جمهوری اسلامی درمسائل رفاهی خوب عمل کند مردم استان خوزستان خسارت زیادی دیدند و من امیدوارم در حوزه سلامت طی سال های آینده این وضع را جبران کنیم.  
 
هاشمی تشریح کرد: مناطق آبادان و خرمشهر به هزار تخت بیمارستان نیاز دارند و این منطقه در آینده تحت پوشش پایگاه های بهداشت قرار می گیرند و پرونده الکترونیک سلامت در کل شهرهای آبادان و خرمشهر احیا می شود. 
 
وزیر بهداشت تاکید کرد: اشتغال و سرمایه گذاری در این منطقه سبب پیشرفت می شود و من تردید ندارم که مسئولین در این کشور و منطقه در جهت توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر اقدامات لازم را انجام می دهند تا این مناطق به سرعت پیشرفت کنند.  
 
هاشمی اظهار کرد: ما باید فرصت های پیشرفت را از بچه های بااستعداد این منطقه نگریم و با افزایش پویایی این منطقه را بیشتر کرده و مسئولین با حضورشان دراین مناطق سبب شوند تا شهرهای آبادان و خرمشهر به روزهای اوج خود برگردند. 
 
هاشمی متذکر شد:سازمان منطقه آزاد اروند کمک بزرگی در حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش کرده است و من امیدوارم مسئولین با کمک و همراهی یکدیگر به فکر پیشرفت این مناطق باشند. 
 
وی ادامه داد: من شهادت می دهم که همه اعضای دولت اگر در این شغل و منصب نبودند آرامشی دو چندان داشتند و این عزیزان خودشان را وام دار شهدا، ایثارگران و مردم عزیز این مرز و بوم می دانند.  
 
وی در پایان گفت: من امیدوارم بچه ها با رعایت این مسائل بهداشتی و درس خواندن بزرگ و باسواد شوند و با رعایت اخلاق بتوانند در آینده سکاندار کشورشان شوند.  

ویزیت سه هراز نفر به وسیله تیم اعزامی وزارت بهداشت و درمان 

در ادامه این مراسم البو غبیش مسئول روابط عمومی مجتمع خیریه گفت: از سال 93 این مجتمع برای فرزندان یتیم و خانواده هایشان گامی بزرگی برای برطرف کردن مشکلات درمانی و مسائل اشتغالشان ایجاد کرده و با کمک تیم های اعزامی از وزارت بهداشت و بنیاد خیریه نورآوران سلامت ویزیت رایگان این عزیزان انجام شده است.  
 
وی بیان کرد: سه هزار نفر جمعیت امام علی بن ابی طالب تحت وزیت نورآوران سلامت قرار گرفته که از این تعداد هزار و 560 نفر ویزت چشم، 1500 عمل چشم آب مروارید 630 مورد عمل جراحی 201 نفر ویزیت دندانپزشکی و برای 461 نفر عینک سفارش داده شده است.  
 
وی در پایان گفت: من از وزیر بهداشت برای تجهیز درمانگاه این مرکز درخواست کمک می کنم و من قاطعانه امیدوارم که وزیر بهداشت و تیم نورآوران سلامت ما را در این امر مهم و خیرخواهانه تنها نگذارند.  
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار