همزمان با نوروز 95:

آغاز عملیات حفاری خط 3 قطارشهری مشهد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت : عملیات حفاری خط 3 قطارشهری مشهد اواخر اسفندماه و یا اوایل فرودین ماه از میدان فردوسی به سمت شرق مشهد آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جلال فیاضی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از خط 2 و 3 قطار افزود: خوشبختانه در حال حاضر در این حوزه اتفاقات خوبی صورت گرفته به نحوی که بخش قابل توجهی از سازه پیش رفته و در بعضی از ایستگاه‌ها به مرحله معماری رسیده و موضوع ریل‌گذاری با سرعت در حال پیشرفت است .

وی گفت :بر اساس قولی‌های مسئولان شرکت قطارشهری طی چند روز آینده برای تحویل سه رام قطار هیئتی به چین خواهد رفت تا محموله بارگیری شود و همچنین سوزن‌های ریل تا اردیبهشت ماه سال آینده به مشهد خواهد رسید.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه براساس پیش‌بینی های صورت گرفته تا اوایل تابستان سال 95 فاز اول خط 2 قطارشهری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیردگفت : این موضوع بستگی به ورود امکانات دارد که البته پیشنهاد داده‌ایم که فاز اول حتی‌الامکان تا میدان شهدا باشد ولی ممکن است که موضوع محقق نگردد.

فیاضی افزود: به نظر می‌رسد مجموعه اقدامات با یک روند خوب پیش می‌رود و بر اساس برنامه زمانبندی فاز یک خط 2 قطارشهری در نیمه سال 95 و تمام خط در بهار سال 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

//انتهای پیام

برچسب ها: قطار ، شهری ، حفاری ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.