زنجان؛

قلم پروری در سرای اهل قلم

معاون پرورشی مدیرکل آموزش پرورش استان زنجان گفت: طرح سرای اهل قلم ویژه دانش آموزان و فرهنگیان با هدف تقویت کار قلمی این قشر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمود عباسی با اعلام این خبر در خصوص اهداف این طرح افزود: این طرح با هدف پرورش مهارت های اجتماعی و آموزش آداب به دانش آموزان، تعالی افکار و افزایش سطح فعالیت های نویسندگی فرهنگیان و دانش آموزان استان، اجرا می شود.
وی لزوم اجرای برنامه سرای اهل قلم را، سند تحول بنیادین دانست و ادامه داد: با توجه به هدف افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت رسمی با معلمان و دانش آموزان برای رشد و تعالی کشور در عرصه های دینی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین وجود استعداد های برتر و گنجینه های عظیم فکری، نیاز به وجود چنین طرحی احساس می شد.
عباسی با بیان اینکه آثار و نوشته های جامعه ی هدف طرح در رسانه های محلی و ملی انعکاس خواهند یافت، ادامه داد: شناساندن استعداد های برتر به نشریات و صدا و سیما و جذب نیروی فعال در خبرگزاری های دانش آموزی ، از نتایج این طرح است و دانش آموزان و فرهنگیان بدون لحاظ گرایش های فکری و حزبی، گرد هم خواهند آمد.



انتهای پیام/




برچسب ها: قلم پروری ، سرا ، اهل قلم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.