نوربخش در نشست خبری:

پرداخت عیدی مستمری بگیران از فردا /3 سال بیش از نرخ تورم مستمری ها را افزایش دادیم

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت:عیدی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از فردا پرداخت می شود.

عیدی مستمری بگیران از فردا پرداخت می شود/در طی 3 سال بیش از نرخ تورم مستمری ها را افزایش داده ایم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری امروز(دوشنبه) اظهار داشت: عیدی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به مبلغ 668 هزار تومان از فردا بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد که رقم این عیدی ها حدود 1500 میلیارد تومان برای 2 میلیون و 700 هزار نفر مستمری بگیر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: 72 هزار میلیارد تومان بودجه برای سازمان تامین اجتماعی در سال 95 که شامل تعهدات سازمان ، بخش درمان ، مستمری ها ، 18 مورد مزیت بیمه ای و فعالیت های سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی هستند، در نظر گرفته شده است.

نوربخش ادامه داد: حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر از بیمه شدگان از بانک رفاه مستمری دربافت می‌کنند که این افراد عیدی‌شان از فردا واریز خواهد شد اما بیمه شدگانی که از سایر بانک ها ،مستمری می‌گیرند عیدی‌شان در روز یازدهم اسفند پرداخت می شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در تبصره های بودجه 95 تکلیف شده است که بخش درآمد سازمان تامین اجتماعی و بخش مالی به صورت مکانیزه لینک شوند که اجرای این امر تحول بزرگی را در سازمان به وجود خواهد آورد.

وی افزود: در این بخش تحولاتی در آرایش شعب سازمان به وجود خواهد آمد بدین گونه که  تمامی خدمات در باجه های شعب ، یکجا انجام می شود.

نوربخش بیان کرد: در بودجه سال 95 ، تمهیداتی در بخش مستمری ها ، بن خواروبار و هزینه های مسکن نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: حدود 10 میلیارد تومان برای 50 هزار نفر از مستمری بگیران سازمان برای انجام سفرهای زیارتی و عتبات در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تمهیدات در نظر گرفته در بخش مسکن امید کارگران افزود: تا سقف 5 هزار میلیارد ریال برای اجرای مسکن امید کارگران نیز بودجه تدارک دیده شد.

نوربخش با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید کرد: در طی 3 سال در دولت یازدهم، توانسته ایم میزان مستمری ها را تا 65 درصد بیش از نرخ تورم افزایش دهیم چرا که سیاست سازمان افزایش حقوق بیش از نرخ تورم است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: ما بر اساس دو ماده 96 و 111 قانون تامین اجتماعی حقوق ها را افزایش می دهیم که در سال 95 در انتظار تعیین حداقل حقوق و دستمزد از سوی شورای عالی دستمزد هستیم تا مطابق آن افزایش اعمال شود.

وی با اشاره به زمان دریافت کاراکارت بیان کرد: مستمری بگیران ساکن تهران می توانند از 20 اسفند ماه به شعبه بانک رفاه برای دریافت کاراکارت مراجعه کنند که این کارت های اعتباری به میزان 4 برابر مستمریشان شارژ شده تا این افراد بتوانند کالاهای مورد نظر خود را از فروشگاه ها خریداری کنند.

نوربخش در خصوص تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت، رفاه و بانک رفاه گفت: پرداخت مطالبات بخش درمانی طرف قرار داد در حال حاضر آغاز شد و  قطعا از این پس به روز پرداخت خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران ادامه داد: ما توانسته ایم تمامی پرداخت ها را به 20 تا 27  هر ماه ثابت کنیم تا عدالت پرداختی میان تمامی بازنشستگان برقرار شود.

نوربخش در خصوص چگونگی روند حذف دفترچه ها گفت: در حال حاضر بدلیل برخی از مشکلات ، نتوانسته ایم آن طور که باید در توسعه حذف دفترچه ها موفق باشیم اما پایلوت اجرای این طرح در یزد مشغول به فعالیت بوده و در آینده ای نزدیک این طرح اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
عیدی هنوز واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
امروز روز 5 اسفند ،هنوز واریز نشده و شعبه بیمه میگه از دهم به بعد واریز میشه
Canada
ناشناس
۰۲:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
با سلام سوال من از اقاي رييس اينكه چرا عيدي بازنشستگان تامين اجتماعي عددي است كه دولت تعين كردة؟مگر صندوق ما دولتي ايست ؟مگر زماني كه ازما بيمه كسر ميكرديد دولت مي گفت چقدر كم كنيد ؟ كه الان عيدي ويا افزايش مستمري را با مصوبه دولت پرداخت مي كنيد؟
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
این نارضایتی ازوضع معیشت مردم بازتاب خوبی نداره
این اخبار توسط دشمنان رسدمیشه
البته دشمن شادشد
ولی بایدازخشم خداهم مسئولین بترسن
یه دسته باحقوق های چندین میلیونی وولخرجی یه عده هم بازجروزحمت حقوق زیریک میلیون وتورم بالا
خداوند عدالت اش سخت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
آقایان عزیز به فکر ما از کار افتاده هاباشیدچرا که ما برای کسری حقوقمان نمی توانیم مثل بقیه کار کنیم تازه خرج درمان ما از خرج زندگی بیشتر است به خدا ما هم ابرو داریم شما ها نمیدانید شرمنده زن و فرزند شدن یعنی چی ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
سلام .از شما که این متن را میخوانید ،قضاوت کنید..سی سال مستمری بگیران حق بیمه دادیم.به اندازه یک کارگر که یکسال حق بیمه داده .عیدی نمیگیریم.این عدالت است.عیدی این کارگر که حقش است.یک میلیون وچهار صد هزار تومان میشود.حرف ما با تامین اجتماعی است
Iraq
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
دولت وظیفه داره حق وحقوق مستمری بگیران رو طبق تورم افزایش بده متاسفانه تاوقتی لازم بوده ازشون کارکشیدیم الان بامنت حقوق میدیم وانگار قاچاقی زنده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
با سلام وخسته نباشید دوستان خواهشن به. گوش مسئولآن دردودل مان را برسانید من کار افتاده هفتاد درصد هستم با حقوق ماه680تومان داشتن دانشجو ودانش آموز چطور سرم را پیش همسر و فرزندام بالا بگیرم یا فامیل ودوستان خدایا. یاحق ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
انچنان با اب وتاب می گی حقوق بازنشستگان رو بیش از نرخ تورم اضافه کردید که همه فکر می کنند چقدر بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
خدایی بی انصافیه 312 هزار تومن حقوق میدید به ما که بالای 60 سالیم از کار افتاده ایم اونوقت عیدی 600 تومنی میخواد به کجا برسه همیشه باید شرمنده خانواده باشیم خدایا به دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
سلام 668 هزار تومن نیست، 688 تومن هست اصلاح کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
واقعا این مبلغ خجالت اوره، چرا باید کسی که سی سال زحمت کشیده برای کشور این عیدیش باشه؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
همش پول قسط و بدهکاری میشه ولش امسال هم مثل سه سال قبل لباس نمیخریم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
واقعا با 668 تومن بی انصافا چکار باید کرد.من بیچاره فقط باید بدم واسه اجاره و قبوض.واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
آقای نوربخش نرخ تورم برمبنای گفته رئیس جمهور محترم آمار ارائه شده توسط بانک مرکزی نیست بلکه جیب مردم است شمارا بخدا قسم می دهم واقعاً باور دارید وضع اقتصادی بازنشستگان در این سه سال با افزایش بقول شما بیش ار نرخ تورم پایین نیامده ؟ فکر نکنم بتوانید این سوگند را بخورید. پس چرا باید اینگونه مردم را گول بزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
من آخرش نفهمیدم عیدی چقد هستش یعنی همه کسایی که بازنشسته تامین اجتماعی هستن 668 تومن می‌گیرند؟!!یکی جواب بده
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
اخه انصاف کجاس پس؟؟؟

اخه با ۶۶۸ عیدی چه میشه کرد؟؟؟

لباس بخری و یا مسافرت بری یا عید....

واقعا به چه کاریی میاد این مبلغ کم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
انشا الله که مسئولین خدمت گزار نظرات مردم را در این
سایت نگاه کنند
واقعا یک.باز نشسته عزیز که عروس داماد ونوه دارد چگونه با این همه تورم با این مبلغ ، صورت خود را سرخ نگاه دارد
خداوند هرچه زودتر مهدی فاطمه را برساند
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
خدا کند که بنده محتاج نشود.واقعا اين حقوق عيدي چيه که با اين بتونم عيدي جهارسر عائله و خرج ومخارج عيد مهمانان را بدهم.اگر جوان بودم که ميتونستم کار کنم مسئله اي نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
باسلام آیا عیدی به مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز تعلق میگیردیاخیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
تکلیف بازنشستگان فولاد که زیر نظر تامین اجتماعی نیستند و هنوز حقوق دیماه رو نگرفته اند (چه رسد به حقوق بهمن ماه و عیدی ) چه میشود ؟؟؟؟؟ ما آدم نیستیم؟ ما آبرو نداریم؟ ما از زن و بچه مان خجالت نمیکشیم؟ چقدر از مغازه ها قرض کنیم و آنها هم اسامی مان را به عنوان بدهکاران ، پشت شیشه و دیوار بچسبانند و آبرویمان برود؟ ما برای این کشور کار نکرده ایم؟ حالا آبروریزی جواب ماست؟ این است عدل علی ؟ انشاالله که امام زمان زودتر ظهور کند و دادمان را بستاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
آخه بی انصافها با حقوق زیر یک میلیون تومان با چند سر عایله میشود زندگی کرد خدا وند قضاوت خواهد کرد. به امید روزی که خداوند به حسابمان رسیدگی کند انشاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
والله خجالت داره این مبلغ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
مگه عیدی دوبرابر حقوق نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
مبلغش اشتباه نیست به همه 668 هزار تومان میدن؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
خدایا خودت قضاوت کن میگه تو سه سال بیش از تورم ما افزایش حقوق داشته ایم؟ واقعا همچین چیزی تو رده مدیر کل هم انجام نشده است؟
آخرین اخبار