مربیان سایپا هنرمند به جامعه تحویل می دهند

دختر جلالی، قدم در راه فرزند علیدوستی

پس از ترانه علیدوستی ،عاطفه جلالی نیز به جمع هنرمندان کشورمان پیوست.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از آن که ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی کنونی تیم ملی نوجوانان کشورمان در عرصه بازیگری توانایی های خود را به رخ هنردوستان کشاند و با نقش آفرینی های جالب و جذاب تحسین منقدان سینما و تئاتر کشورمان را برانگیخت ،امروز مطلع شدیم عاطفه جلالی سرمربی کنونی سایپا نیز به جرگه بازیگران سینما و تئاتر کشورمان پیوسته است.

البته دختر آقا معلم فوتبال ایران در تئاتر در چند نمایش روی صحنه رفته است اما به زودی قرارداد خود را برای بازی در فیلم چند فیلم سینمایی امضا خواهد کرد.


طبق اعلام منابع موثق عاطفه جلالی نیز مانند ترانه علیدوستی قابلیت های تحسین برانگیزی در هنر بازیگری داشته و به زودی حرف های بیشتری از وی در این عرصه خواهیم شنید.

جالب این جا است که ترانه علیدوستی و عاطفه جلالی در یک نقطه وجه تشابه عجیبی دارند.این  2 بازیگر کنونی کشورمان فرزندان مربیان کنونی و اسبق تیم فوتبال سایپا و تیم های ملی پایه کشورمان هستند .

البته لادن پروین فرزند علی پروین اسطوره فوتبال کشورمان نیز در چند سریال و فیلم جلوی دوربین رفته و به ایفای نقش پرداخته است.
برچسب ها: جلالی ، علیدوستی ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار