سرلیست ائتلاف اصولگرایان:

رای ندادن به تمام فهرست 30 نفره اصولگرایان، رای به فهرست رقیب است

سرلیست ائتلاف اصولگرایان گفت: رای ندادن به تمام فهرست 30 نفره اصولگرایان، رای به فهرست رقیب است.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی حدادعادل سرلیست ائتلاف اصولگرایان در همایش علما، ائمه جماعات و روحانیت تهران که صبح امروز(سه شنبه) با حضور اعضای ائتلاف اصولگرایان برگزار شد، اظهارداشت: در جامعه ما دو طرز تفکر وجود دارد؛ تفکر اول معتقد به حکومت دینی استکه از قبل پانزدهم خرداد همراه و یار امام(ره) بوده اند و همیشه به دعوت ایشان لبیک گفتند، رهروان این طرز تفکر در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی شهید داده  و به ولایت فقیه معتقد هستند اما گروه دوم، طرز تفکری غربی دارد، این تفکر در مهربانتربن موضع‌گیری‌اش درباره دین معتقد است که باید دین از سیاست جدا شود .

وی افزود: طرز تفکر دوم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عرصه های اجتماعی را زیر سلطه خود قرار داده بود اما  با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری حضرت امام(ره) این تفکر دیگر فرصت ظهور و بروز پیدا نکرد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم ادامه داد: بعد از ارتحال امام(ره) و بعد از جنگ تحمیلی، عده ای به فکر افتادند تا از رای جماعتی که غربگرا بودند استفاده کنند لذا این منازعات انتخاباتی، منازعات بیست سال پیش است که بین دو طرز فکر ایجاد شده است و این بحثهایی که می‌شود همه بهانه است .


وی با اشاره به حضور خود در مجلس ششم تاکید کرد: بنده در مجلس ششم در صف اول مقابله با این طرز تفکر قرار داشتم، من این طرز تفکر را لمس کرده ام لذا باید دید که ارتباط گردانندگان مجلس ششم با چه کسانی در خارح از کشور بود .


سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار راه امام(ره) هستند، تصریح کرد: ما به عنوان اصولگرا، راهمان همان راهی است که امام(ره) و رهبر انقلاب برایمان ترسیم کرده‌اند، ما معتقدیم امروز ولایت فقیه هم حافظ تمامیت ارزی کشور و هم تامین کننده سعادت ماست .

وی با بیان اینکه گاهی در برخی مجامع می شنویم که می گویند چرا فلانی در لیست قرار دارد و چرا فلانی در لیست نیست، بیان داشت: ما همواره سعی کردیم براساس ملاحظات متعدد فهرست مناسبی تهیه کنیم البته این کارها کار بشری است و به ما وحی نشده است لذا مسئله کلیت این فهرست و کلیت این نگاه است .

حدادعادل ادامه داد: همه افرادی که در لیست 30 نفره حضور دارند از منظر اعتقاد به ولایت آزموده شده اند  پس نباید در برخی محافل به این فهرست خدشه ای وارد شود .

وی ادامه داد: معتقدیم رای ندادن به تمام فهرست 30 نفره اصولگرایان، رای دادن به فهرست رقیب است .

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان همچنین خطاب به روحانیون حاضر در این مراسم اظهار داشت : ما  شما روحانیون محترم مساجد را سربازان امام می دانیم و از شما می خواهیم توصیه کنید تا مردم بدانند مسئله، مسئله دو جریان نیست چراکه موضوع انتخابات بسیار مهمتر از این موارد است .

انتهای پیام /




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.