ایلام؛

هیج گزارشی از تخلفات انتخاباتی در ایلام دریافت نشده است

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام گفت: هیچ گزارشی مبنی بر تخلف در تبلیغات انتخاباتی در این استان تاکنون دریافت و ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، جعفر داراب خانی اظهار داشت: روند تبلیغات نامزدها و حامیان آنان در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران این استان به صورت قانونی ادامه دارد و ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام در این مدت هیچ شکایتی از فعالیت های تبلیغی غیرقانونی دریافت نکرده است.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام از نامزدها و حامیان آنان در حوزه انتخابیه اصلی ایلام و دهلران خواست به توجه به شدت گرفتن روند تبلیغات در روزهای پایانی، از راه اندازی کاروان های تبلیغی و تخریب یکدیگر خودداری کنند.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام گفت : مطابق ماده 57 این قانون، استفاده از هر گونه پلاکارد، پوستر، دیوارنویسی و راه انداختن کاروان های تبلیغاتی و نیز بلندگوهای سیار در بیرون از مکان سخنرانی و مانند آن ممنوع است.

داراب خانی اضافه کرد: نصب و الحاق پوستر باید فقط در حد مجاز باشد و هیچ کس حق ندارد آگهی هایی را که در اندازه مجاز نصب شده را تخریب کند.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام افزود: هر گونه هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخابات برای عموم ممنوع است و با متخلفان مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه، نیروهای انتظامی و امنیتی بدون هیچ گونه ملاحظه ای با مجرمان انتخاباتی برخورد قانونی خواهند کرد.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخابات ایلام گفت: فعالیت ها نامزدها و حامیان آنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رصد می شود و باید مراقب بود که از ناسزا، تخریب، تهمت و سیاه نمایی علیه دیگران جلوگیری شود.

استان 590 هزار نفری ایلام دو حوزه انتخابیه اصلی (ایلام و دهلران) در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه اصلی ایلام شامل شهرستان های ایلام، چرداول، سیروان، ایوان، مهران و ملکشاهی دو کرسی و حوزه اصلی دهلران متشکل از شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلایم دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، تخلفات ، رای ، جرائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.