«کوروش کبیر» مسعود جعفری جوزانی رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب «کوروش کبیر» به قلم مسعود جعفری جوزانی روز جمعه چهاردهم اسفند ماه در مجموعه ي شهركتاب الف برگزار می شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم رونمایی از کتاب «کوروش کبیر» به قلم مسعود جعفری جوزانی روز جمعه چهاردهم اسفند ماه با حضور جمعی از سینماگران، اهالی فرهنگ و هنرمندان در مجموعه ي شهركتاب الف برگزار می شود.
 
فیلمنامه «کوروش کبیر» که بناست بر اساس آن به زودی تولید فیلم سینمایی با همین عنوان آغاز شود، حاصل تلاش چندین ساله ي مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان برجسته سینماست که پس از سالها تحقیق و پژوهش توسط نشر تریتا منتشر شده و روز جمعه از آن رونمایی مي گردد.
گفتني است از آنجا كه سنت انتشار فیلمنامه پیش از ساخته شدن فیلم كه ارزش مستقل فيلمنامه را يادآوري مي كند مدتي است كه متاسفانه در سینمای ایران کنار گذاشته شده ، فیلمنامه «کوروش کبیر» بعد از حدود دو دهه این رسم موفق ديرين را احیا می نمایدو كتاب پیش از تولید فیلم در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
این مراسم با حضور مسعود جعفری جوزانی مولف کتاب و جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار می شود و ورود برای همگان آزاد و رایگان است.
 
مکان : زعفرانيه - خيابان مقدس اردبيلي - ميدان الف - خيابان الف - نبش کوچه سوم
زمان : جمعه 14 اسفند ماه – ساعت


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
خطابم به کارگردان شریف این اثر بدون شک بزرگ هست:آقای جعفری جوزانی عزیز حالا که همت به ساخت چنین پروژه ی بزرگی کردید باید بگم خداوند یارو همراهتان...در رابطه با انتخاب بازیگر کوروش کبیر استاد بزرگوار امین تارخ بهترین گزینه برای این کاراکتر میباشد.ایشان مانند کوروش انسان مهربان وخوش خلق و دوست داشتی وفوق العاده هنرمند بزرگی هستند...خیلی دلم میخواد ایشون رو درنقش کوروش کبیر ببینم...خیلی.مطمءنا اشتباه نمیکنم چون اولین فردی که درنظرم برای نقش کوروش آمد امین تارخ بود.
آقای جعفری جوزانی عزیزخوشحال میشم روی پیشنهادمن حقیر هم فکرکنید.مخلص شما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
خيلي خوشحال شدم! ما مي تونيم با داستان هاي بسيار زيبا شاهنامه فيلم هاي سينمايي و انيميشن هاي بسيار جذاب درست كنيم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
دمش گرم خسته نباشی
آخرین اخبار