ارومیه؛

تجلیل از برترین های مرحله استانی مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران

برترین های مرحله استانی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان مجموعه ورزش جوانان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مدیر سازمان حج و زیارت استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ دکتر چمن گلی در مراسم اختتامیه مرحله استانی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش ورزشکاران، جوانان و کارکنان مجموعه وزارت ورزش و جوانان در استان افزود: حضور ورزشکاران و جوانان مومن و علاقه مند با گرایش های عمیق دینی و مذهبی در محافل قرآنی موجب غرور و افتخار ملی برای تمام مردم ایران است.

عبدالله چمن گلی اظهار کرد: امروزه جوانان برومند، متعهد و با ایمان ایران اسلامی بر گرفته از آموزه های دین مبین اسلام و با تمسک از راه و روش و سیره مولا علی(ع) و ائمه معصوم و درس آموزی در مکتب بزرگانی همچون پوریای ولی و مرحوم جهان پهلوان تختی در راهی قدم گذاشته اند که در نهایت به کمال دنیوی و اخروی ختم می شود.

وی اظهار کرد: به یقین حضور در محافل قرآنی و آشنایی با آیات الهی همه ما را در مسیر عدالت و خداجویی قرار خواهد داد.

چمن گلی کسب رتبه برتر کشوری در حوزه فرهنگی و منش پهلوانی این اداره کل با ارزیابی وزرات ورزش و جوانان در سالجاری را موفقیتی مهم و قابل تقدیر دانست و افزود: امسال با حرکتی همدل و همسو توانستیم رتبه های برتر کشوری در برنامه محوری حوزه های ورزش و جوانان، گزینش و روابط عمومی را نیز بدست آوریم.

محبوب محمودزاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم افزود: این مسابقات در سه بخش جوانان، ورزشکاران و کارکنان و در سه مرحله شهرستانی و استانی برگزار و مرحله کشوری آن به صورت سراسری و کتبی روز دوشنبه 17 اسفندماه در محل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این مسابقه قرآنی با حضور 150 شرکت کننده از شهرستانهای مختلف استان در دو رده خواهران و برادران و در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان به صورت شفاهی و در رشته های حفظ موضوعی آیات، حفظ موضوعی احادیث و مفاهیم به صورت کتبی برگزار شد.

وی ادامه داد: در برگزاری این مسابقه ها اداره کل ورزش و جوانان استان و موسسه دارالحافظین قرآن کریم و شورای اسلامی و شهرداری ارومیه مشارکت داشتند و بخشی از جوایز آن نیز از سوی امام جمعه ارومیه تهیه شده است.

این مراسم در سالن اجتماعات اداره کل حج و زیارت آذربایجان غربی برگزار شد که در آن وحید وکیلی و حامد علیزاده قاریان برجسته جهان و ایران نیز حضور داشتند.

48 نفر ورزشکار، 89 نفر در حوزه جوانان و هشت نفر در حوزه کارکنان اداره کل ورزش و جوانان شرکت کنندگان دومین دوره مسابقه های قرآنی بودند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.