در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به خاطر این آلبوم، سه بار راهی بیمارستان شدم!

آدم یک بار زندگی می‌کند و باید کاری را که دوست دارد، انجام دهد. تجربه‌ موسیقی برایم بیشتر از این ارزش داشت که فکر کنم شاید موقعیتم از بین برود.

کامران تفتی بازیگر و خواننده کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آلبوم جدید خود گفت: این آلبوم را مدیون میثم یوسفی،‌ آیدا مصباحی و حسین غیاثی هستم و همه اسم‌هایی که در آلبوم وجود دارد، به معنای واقعی با جان و دل کار کرده‌اند تا آلبوم متفاوتی شود. البته این معنای تفاخر و اینکه ما خیلی کار بزرگی کرده‌ایم را نمی‌دهد. فقط سعی کرده‌ایم به کسانی که قرار است این کار را گوش دهند، احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: اثر به طور کامل اثری عاشقانه است و من از عشق و با نهایت احساس وجودی‌ام و با قلبم این عاشقانه‌ها را خوانده‌ام. امیدوارم تمامی قطعه‌ها به دل کسانی که حتی به قدر ذره‌ای دلشان تنگ شده است، بنشیند. امیدوارم آلبوم عاشقانه پاییز و زمستانی ما را دوست داشته باشند.

تفتی در خصوص ورودش به عرصه موسیقی و ریسکی که انجام داده است توضیح داد: این ریسک من را اذیت نکرد؛ مگر ما چقدر زنده‌ایم و وقت داریم. آدم یک بار زندگی می‌کند و باید کاری را که دوست دارد، انجام دهد و تجربه‌اش برایم بیشتر از این ارزش داشت که فکر کنم شاید موقعیتم از بین برود.

وی خاطرنشان کرد: بازیگری و خوانندگی من هیچ منافاتی با هم ندارد و احساس می‌کنم که از تمام این راه‌ها می‌شود، حرف زد. من با بازیگری، مجله و موسیقی آن چیزی را که دلم می‌خواهد به مخاطب می‌زنم و برای این کار بهترین راه را انتخاب می‌کنم.

این خواننده در مورد احساس خود در موقع خواندن این چنین گفت: به حدی من تحت تاثیر قرار می‌گرفتم که در این مدت 5 کیلو لاغر شده‌ام و سه بار هم راهی درمانگاهی شده‌ام. چون اصولا موسیقی حال من را خوب می‌کند و خودم به شخصه چون از نسل مانی رهنما، بابک بیات و نیما مسیحا هستم، بیشتر به موسیقی این دوستان گوش می‌کنم.

وی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: بستگی به پیشنهادهایم دارد که در چه زمینه‌ای باشد. به طور مثال الان یک سال است که درگیر یک سریال هستم و تمام وقتم را گرفته است. البته سعی می‌کنم که آلبوم هم داشته باشم و هر موقع که قلبم دوباره پر شود، دوباره می‌خوانم.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار