قم؛

کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس» در قم برگزار می گردد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم گفت:کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس»برای آشنایی هنر جویان با وسایل صدا برداری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمود علامه روشن رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری کارگاه آموزشی «صدا برداری، صداگذاری و میکس» از هفته آینده در قالب ۶جلسه دوساعته در قم خبر داد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم بسیج هنرمندان هدایت و تربیت نیروی هنرمند با تفکر انقلابی و بسیجی است که در این راستا اقدام به برگزاری کلاس‌های هنری پایه در رشته‌های مختلف برای بسیجیان قم کرده‌ایم.

علامه عنوان کرد: مصطفی کوچکی کارگردان و صدا بردار پروژه‌های متعدد صدا و سیما استاد کارگاه صدابرداری است که از هفته آینده در قالب 6جلسه دوساعته برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم خاطر نشان کرد: این کارگاه با گزینش و به صورت محدود از هنرمندان ثبت نام می‌شود و برای بسیجیان تخفیف 50درصدی در نظر گرفته شده است و کلاس‌ها در استودیوی تخصصی در خیابان دورشهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی پایه  و مقدماتی در رشته‌های فیلم برداری، عکاسی، موسیقی و شعر از دیگر برنامه‌های این سازمان است که امسال برگزار و با استقبال خوب هنرمندان قمی مواجه شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار