هرگز این گوشی ها را نخرید

اگر شما هم به دنبال گوشی های ارزان قیمت هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این پنج گوشی را نخرید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش می خواهیم به سراغ گوشی‌های ارزان قیمت بازار برویم تا 5 محصول را که در برابر بهای پرداختی ارزش خرید پایینی دارند، به شما معرفی کنیم.

از این گوشی های ارزان قیمت دوری کنید

سامسونگ گلکسی J1




از این گوشی های ارزان قیمت دوری کنید

سامسونگ گلکسی j1 از جمله ارزان قیمت‌های این کمپانی کره‌‎ای به شمار می‌رود که قیمتی بسیار نامتعادل دارد! محصولی که دوربین، سخت‌افزار، شارژدهی باتری، میزان رم و نمایشگرش چنگی به دل نمی‌زد و خریدن آن در حال حاضر اصلا منطقی نیست؛ پس چرا باید برای محصولی که نه قابلیت خاصی دارد و نه چهره‌ای زیبا بیش از 350 هزار تومان پرداخت در حالی که در همین رنج، محصولات بسیار بهتری از سایر شرکت‌ها و خود سامسونگ نیز وجود دارد.

قیمت: حدود 350 هزار تومان


سونی اکسپریا M


از این گوشی های ارزان قیمت دوری کنید

در چند سال اخیر شاهد معرفی محصولات زیادی از سوی سونی بودیم. یکی از محصولاتی که در سال 2013 معرفی شد، اکسپریا M بود که به دلیل ایرادات گوناگونی که دارد، ارزش خریدش نسبت به هم‌رده‌ها بسیار پایین است. سخت‎افزاری که چنگی به دل نمی‌زند، دوربینی با عملکرد ضعیف در شرایط نوری مختلف، نمایشگری که در شرایط مختلف بد است، ورژن قدیمی اندروید و باتری با شارژدهی پایین از مهم‌ترین ایرادات این محصول است؛ به این موارد، لگ‌های زیاد و ایرادات بسیار دیگر را نیز اضافه کنید؛ پس چرا باید چنین محصولی را خرید در حالی که با همین پول می‌توان صاحب گوشی بهتری شد!

قیمت: حدود 380 هزار تومان


نوکیا X

از این گوشی های ارزان قیمت دوری کنید

نوکیا هیچ‌گاه نتوانست به عنوان یک تولید کننده محصولات اندرویدی خودش را مطرح کند. نوکیا X، یکی از محصولاتی است که ارزش خرید بسیار پایینی دارد که این شرکت با سیستم‌عامل اندروید تولید کرده است. این محصول از ورژن قدیمی 4.1 اندروید و تراشه ضعیف S4 Play استفاده می‌کند. همین دو موضوع برای خریدن محصولی که حدود 300 هزار تومان قیمت دارد، کافیست اما دوربین ضعیف، نمایشگری با رزولوشن پایین، میزان حافظه رم کم و لگ‌های زیاد را نیز به این موارد اضافه کنید! پس خرید چنین محصولی با این قیمت به هیچ وجه منطقی نیست.

قیمت: حدود 300 هزار تومان


آلکاتل وان تاچ X Pop 5035D

از این گوشی های ارزان قیمت دوری کنید


اغلب محصولات کمپانی فرانسوی آلکاتل در کشورمان به دلیل قیمت بالایی که دارند، ارزش خرید پایینی دارند، آلکاتل وان تاچ X Pop 5035D، بهایی در حدود 400 هزار تومان دارد و پردازنده ضعیف مدیاتک MT6577، رم 512 مگابایتی، دوربین‌های ضعیف، ورژن قدیمی سیستم‌عامل، باتری با شارژدهی کم و نمایشگری با وضوح پایین باعث شده‌اند که این محصول ارزش خرید بسیار کمی داشته باشد.

قیمت: حدود 380 هزار تومان


CAT B30

از این گوشی های ارزان قیمت دوری کنید

کمپانی CAT در صنعت‌های مختلف، فعالیت بسیاری دارد، تخصص این شرکت در ساخت ماشین‌آلات است ولی هر از چندگاهی پا را فراتر از تخصص خود می‌گذارد و تلفن همراه نیز تولید می‌کند. یکی از مدل‌های تولید شده این کمپانی با نام CAT B30 در کشور ما نیز به فروش می‌رسد اما نسبت به قیمتش ارزش خرید ندارد! این مدل که بیش از 350 هزار تومان قیمت دارد، از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد و به سختی آسیب می‌بیند؛ در عوض سایر بخش‌های دستگاه، فدای این خصوصیت شده‌اند؛ از امکانات کم، باتری متوسط، دوربین ضعیف گرفته تا نمایشگری که کاربر را ناامید می‌کند! این دستگاه هر چقدر هم که مقاوم و ضد ضربه باشد، با این قیمتش، ارزش خرید ندارد، چرا که در بسیاری از بخش‌ها ناامیدتان خواهد کرد!

قیمت: حدود 400 هزار تومان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار کاربران قرار میدهید