هوادارن فرزاد فرزین به یک مسابقه دعوت شدند/ تور کنسرت خواننده پاپ در تهران و شهرستانها

اجرای کنسرت گسترده فرزاد فرزین در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

آرش مرادی مدیر تبلیغات فرزاد فرزین در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برگزاری کنسرت در ایام نوروز گفت: قرار بر این است که یک تور کنسرت خیلی وسیع در تهران و شهرستانها داشته باشیم و برنامه‌ریزی‌های آن هم انجام شده تا در همه شهرها حضور داشته باشیم و برنامه‌ریزی‌های آن همم انجام شده است. در حال حاضر شهرهای رشت، اصفهان، شیراز و کیش قطعی شده است.
 
وی ادامه داد: ما در اردیبهشت و خرداد هم در تهران اجرا خواهیم داشت و یک سورپرایز فوق‌العاده هم برای تهرانی‌ها داریم و به نظرم یکی از بهترین کنسرت‌هایی می‌شود که تا الآن برگزار شده است.
 
مرادی در خصوص فضای کنسرتها بیان کرد: کارهای متفاوتی قرار است انجام دهیم تا بتوانیم یک اجرا خاص برای مخاطبان موسیقی بگذاریم البته تلاش فرزاد فرزین هم تا به الآن همین بوده است که هوادارانش از وی فضاهای متفاوت را ببینند و هیجان‌زده شوند و تا ماه‌ها چیزی را که دیده‌اند در خاطرشان بماند.
 
وی خاطرنشان کرد: هواداران برای ما بسیار ارزشمند هستند و ما مانند افراد عادی با آنها برخورد نمی‌‌کنیم و هر چقدر که آنها فرزاد فرزین و تیم او را دوست دارند این رابطه دو طرفه است و ما هم برای آنها احترام قائل هستیم.
 
**راه حل فرزین برای رعایت قانون کپی‌رایت در «6»
 
مرادی در ادامه در خصوص آلبوم «6» بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های ما از 2 سال پیش برای آلبوم آغاز شد. در این اثر از یک سری نوازنده و تنظیم‌کننده معروف و ارکستر سمفونیک ترک استفاده شده است و هم‌چنین بعضی از قطعه‌های این آلبوم توسط نوازنده‌های خوب کشورمان انجام شده است.
 
وی ادامه داد: تفاوت این آلبوم با دیگر آلبوم‌های فرزین در این است که ما سلایق مختلف را در نظر گرفته‌ایم و براساس گروه‌های سنی مختلف قطعه‌ها را ساخته‌ایم که هر کسی با هر سلیقه‌ای بتواند این آلبوم را گوش کند و به طور حتم 3-2 قطعه است که به شدت به دل مخاطب می نشیند و ما سعی کرده‌ایم که از روانشناسی موزیک هم استفاده کنیم.
 
مرادی در خصوص فضای آلبوم اظهار داشت: ما در بحث کارهای فرزین به صورت علمی تحقیقات بزرگ و گسترده‌ای را انجام داده‌ایم تا علایق مختلف را بشناسیم و این کار را از طریق نظرسنجی‌ها انجام داده‌ایم که متوجه شویم که هواداران به چه چیز‌هایی علاقه‌مند هستند تا بتوانیم آنها را الگوی خود قرار دهیم. در این آلبوم از ریتم‌های شاد-حماسی و آرام استفاده شده است و به طور کلی موسیقی پاپ‌ها، امروز دچار تکرار شده است ولی تلاشمان بر این بوده که دچار تکرار این مکررات نشویم.
 
وی درباره قطعه انگلیسی که در آلبوم وجود دارد، اظهار داشت: ما در جامعه ایرانی زندگی می‌کنیم و باید به زبان فارسی احترام بگذاریم اما به دلیل درخواست طرفداران در خارج از کشور تصمیم گرفتیم که به عنوان سپاس و قدردانی و اینکه بابی برای موزیک بین‌المللی ایران و خارج از کشور باز کنیم قطعه‌ای را با این عنوان در آلبوم قرار دهیم.
 
مرادی درباره انتشار آلبوم و مسائل مربوط به آن بیان کرد: در حال حاضر آلبوم‌های موسیقی با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شود و براساس قدرت یک خواننده این قیمت‌گذاری انجام می‌شود چون ما می‌خواهیم با خرید اورجینال از هنرمند قدردانی شود. ما اولین قدم را خودمان برداشته‌ایم و آلبوم را با قیمت پایین‌تر عرضه کردیم و این اثر از معدود آثاری است که حدود 200 هزار نسخه از آن تکثیر شده است ولی ما می‌دانیم که هوادارن فرزین این حمایتی که همیشه به ما داشته‌اند را باز هم تکرار می‌کنند تا ما بتوانیم این راه را ادامه دهیم.
 
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ما برای عدم پیروی از قانون کپی‌رایت مسابقه‌ای برگزار کردیم که هواداران با آلبوم اورجینال عکس بگیرند و برای ما ارسال کنند تا در مسابقه‌ای که جوایز نفیسی دارد شرکت کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار