احتمال کشته شدن 2 ایتالیایی در تیراندازی لیبی

وزارت خارجه ایتالیا اعلام کرد احتمالا دو قربانی حادثه تیراندازی در منطقه صبراته لیبی، تکنسین‌های ایتالیایی هستند که پیشتر ربوده شده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه ایتالیا پنجشنبه اعلام کرد دو قربانی حادثه تیراندازی در منطقه صبراته لیبی ممکن است تکنسین های ایتالیایی باشند که ماه ژوئیه ربوده شده بودند. 

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد :« با توجه به تصاویری که از قربانیان این تیراندازی در اختیار است و به علت در اختیار نداشتن اجساد، وزارت امورخارجه ایتالیا فکر می کند ممکن است این اجساد به دو ایتالیایی از چهار ایتالیایی که در شرکت راه سازی بوناتی کار می کردند و ژوئیه 2015 ربوده شده بودند تعلق داشته باشد.»

این دو نفر از اعضای یک گروه چهار نفره ایتالیایی بودند که در اطراف مجموعه شرکت نفتی ایتالیایی «اِنی» در منطقه ملیته در غرب طرابلس ربوده شدند. 

شهر صبراته تحت کنترل شبه نظامیان عضو ائتلاف فجر لیبی قرار دارد، اما 200 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش هفته گذشته به طور موقت مرکز این شهر را تحت اشغال خود درآوردند. این اقدام پنج روز پس از حمله هوایی آمریکا علیه اردوگاه داعش در حومه این شهر صورت گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار