تحلیلگر سی‌ان‌ان: جهان، رئیس‌جمهور بعدی آمریکا را خواهد آزمود

مدیر انستیوی بین‌الملل مطالعات راهبردی لندن در سخنانی گفت رئیس‌جمهور جدید آمریکا به سرعت مورد آزمون جهانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کارشناس سیاسی در گفتگو با شبکه سی ان ان پیش بینی کرد‌ مسئولان جهانی، به خصوص مسئولان روسیه، اسرائیل، ایران و چین، رییس جمهور بعدی آمریکا را بلافاصله پس از استقرار وی در کاخ سفید، امتحان خواهند کرد.

"فرانسوا هایزبورگ،" مدیر انستیتوی بین‌المللی مطالعات راهبردی در لندن، گفت: هر کس ماه نوامبر به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شود، به سرعت مورد آزمایش قرار خواهد گرفت و این امتحان در شرایطی انجام خواهد شد که لزوماً رییس جمهور جدید آمریکا آن را خودش انتخاب نکرده است (بر او تحمیل خواهد شد.)

وی افزود: علت چنین آزمایش‌هایی این است که این مقامات می‌خواهند بدانند که آنچه در سال 2013 میلادی اتفاق افتاد و باراک اوباما حتی خطوط قرمز خودش را که برای سوریه ترسیم کرده بود، نادیده گرفت، آیا مشکلیِ مخصوص اوباما بوده یا مشکلی مرتبط با آمریکا بوده است.

هایزبورگ افزود: اوباما با عقب‌نشینی از خط قرمز خود برای حمله موشکی به سوریه، به اعتبار خود لطمه زد. وی گفت: این آزمایش‌ها  باعث سلب آسایش از اوباما خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار