ارومیه؛

دختران ملی پوش کبدی ما توانایی قهرمانی در آسیا را دارند.

سومین دوره اردوی آمادگی تیم ملی کبدی جوانان بانوان در ارومیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران ازارومیه ؛ تیم ملی کبدی جوانان بانوان به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا با دعوت از 16 بازیکن جوانان و سه بازیکن رده سنی بزرگسالان از 14 تا 23 اسفند ماه در ارومیه اردو زد.

این اردو در سالن شماره یک تختی ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه در حال برگزاری است.

رعنا کوچه باغی، راحله نادری، فاطمه کرمی خاتونبان، رویا لک علی آبادی، فاطمه حسینی، زهرا عباسی، پرند طباطبایی، زهرا احسانی فر، زینب کرباسی، زهرا کریمی، زهرا آسترکی، مطهره آزادی، رقیه میر، رویا داوودیان، مهسا کرمی، نفیسه حسینی نسب در رده سنی جوانان و مرضیه عشقی، صدیقه جعفری و مژگان زارع سه بازیکن بزرگسال در این اردو شرکت دارند.

اعظم مقصودلو سرمربیگری تیم ملی جوانان را بر عهده دارد و ماهرخ دانش و لیلا دوستوندی مربی، منصوره ابوجعفری مربی بدنساز و زهرا رحیمی نژاد نیز به عنوان مدیر فنی تیم ملی در کنار تیم حضور دارند.

عبدالله چمن گلی در بازدید خود از اردوی تیم ملی بانوان جوانان کبدی ضمن ابراز خرسندی از میزبانی اردوی تیم های ملی جوانان مردان و بانوان در استان که در شهرستان های نقده و ارومیه پیگیری می شود ابراز امیدواری کرد که با غیرت و تلاش بازیکنان و کادر فنی شایسته تیم، بانوان جوان کبدی کار بتوانند با قدرت و با از پیش رو برداشتن هند در مسابقات آسیایی ارومیه به عنوان قهرمانی که برازنده این تیم است برسند.

چمن گلی همچنین برای ملی پوشان کبدی بخش مردان نیز که مدافع عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی هستند آرزوی موفقیت کرد.

چهار بازیکن آذربایجان غربی نیز جهت کسب تجربیات بیشتر از روز شنبه در تمرینات تیم ملی حاضر خواهند بود.

چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان مردان و زنان آسیا از 25 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه سال آینده با حضور 18 تیم (هشت تیم بانوان و 10 تیم مردان) از کشورهای ایران، هندوستان، پاکستان، بنگلادش، ترکمنستان، افغانستان، سری لانگا، کره جنوبی، عراق، چین، ژاپن، قطر و تایلند به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

این مسابقات صبح ها در بخش بانوان و بعد از ظهرها در بخش مردان و در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

علی شاهی، فردین ولیزادگان، حسین فاطمی و سینا حسینی چهار کبدی کار ملی پوش استان به همراه نواب تازه قلعه به عنوان مربی هم اینک در معیت تیم ملی جوانان مردان حضور دارند.

کسب مدال نقره مسابقات 2012 جهان توسط فاطمه نیرویار کبدی کار ملی پوش آذربایجان غربی از افتخارات استان در بخش بانوان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.