«سه‌ستاره» علیخانی، امشب میزبان رامبد جوان و بهنوش بختیاری است

امشب بهروز افخمی و رامبدجوان میهمان سه ستاره و احسان علیخانی خواهند شد.

«سه‌ستاره» امشب علیخانی، میزبان رامبد جوان و بهنوش بختیاری استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «سه ستاره» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی شب گذشته در دو بخش «مجریان» و «گزارشگران تلویزیونی» کاندیداهای خود را معرفی کرد. از آن میان چهره‌هایی نظیر محمد حسین میثاقی، نجم الدین شریعتی، داریوش فرضیایی و علی ضیاء از مهمانان حضوری این برنامه بودند و آیتم‌های متنوعی از چهره‌های دیگر مثل رامبد جوان و عادل فردوسی‌پور در لابه لای برنامه پخش شد. 

بنا بر این گزارش، میزان استقبال مخاطبان از نظرسنجی آنقدر چشمگیر بود که در همان ساعات ابتدایی تعداد پیامک‌های دریافتی سامانه «سه ستاره» از مرز یک میلیون گذشت. 

اما امشب قرار است کاندیداهای دو بخش «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» و «برنامه‌های تخصصی» معرفی شوند.

در بخش «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» این برنامه‌ها توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند: 

«خندوانه»‌، «دستپخت»، «ساعت 25»، «فوتبال 120»، «قندپهلو»، «محله گل و بلبل»، «مشاعره» و «نود».

در بخش «برنامه‌های تخصصی» نیز «از لاک جیغ تا خدا»، «ایران ما»، «پایش»، «ثریا»، «جیوگی»، «چرخ»، «روزآمد»‌، «سمت خدا» و «هفت» توسط هیئت انتخاب برگزیده شدند.

در «سه ستاره» امشب نیز احسان علیخانی میهمانان حضوری از میان کاندیداها خواهد داشت. 

یکی از این میهمانان رامبد جوان خواهد بود و قطعاً این تقابل برای خیلی از مخاطبان جالب خواهد بود. بهروز افخمی و فواد و سیاوش صفاریان پور به همراه بهنوش بختیاری و مسلم آقاجان‌زاده؛ بازیگر و تهیه‌کننده «محله گل و بلبل» از دیگر میهمانان امشب خواهند بود. همچنین از هیراد حاتمی مجری جوان و موفق برنامه «روزآمد» نیز دعوت به عمل آمده است که به همراه امیرحسین خرمشاهی؛ تهیه‌کننده این برنامه به «سه ستاره» خواهند آمد. 

گفتنی است دیشب پس از برنامه کمپین‌هایی توسط طرفداران رامبدجوان ، عادل فردوسی پور و علی ضیاء تشکیل شد و در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای توسط مخاطبان و طرفداران کاندیداها صورت گرفت ، موردی که پیش بینی می‌شود امشب نیز برای برنامه‌های مثل «نود» ، «خندوانه»، «ساعت 25» و حتی «هفت» به وجود بیاید. 

«سه ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 هرشب حوالی 20 و چهل و پنج دقیقه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری» ، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی» ، «گزارشگران برنامه‌ای» ، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی» ، «بازیگران مرد» ،«بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیدها به مردم معرفی بشوند تا مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند. در نهایت در برنامه سال تحویل 95 با جمع بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش ستاره معرفی و تندیس‌اش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.