توزیع ۱۴۶ هزار بسته عیدانه بین نیازمندان

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه ها و اقدامات نوروزی سازمان داوطلبان پرداخت که براساس آن ۱۴۶ هزار بسته عیدانه با حمایت خیرین تا قبل از آغاز سال نو در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرحناز رافع اظهار داشت: سندنویسی برای توزیع ۱۴۶ هزار بسته عیدانه بین نیازمندان
تمامی فعالیت های سازمان و داوطلبان از جمله اقداماتی است که ما انجام می دهیم.
 
 وی از اجرای طرح نیابت به عنوان یک طرح موفق نام برد که توانسته جایزه فدراسیون صلیب سرخ را دریافت کند.
 
رافع در همین زمینه افزود: طرح نیابت با هدف حمایت از سالمندان تنها و اولویت خانواده های شهدا جانبازان و معلولین اجرا می شود.
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: در طرح نیابت داوطلبان ما در کنار سالمندان قرار می گیرند که این طرح از خانه تکانی برای این افراد آغاز شده و در ایام نوروز در کنار آنها خواهند بود.
 
وی از توزیع ۱۴۶ هزار بسته عیدانه با حمایت خیرین تا قبل از آغاز سال نو در بین خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: براساس طرح پایلوتی که آغاز کرده ایم می خواهیم نسبت به شناسایی خانواده های نیازمند و توانمندسازی آنها اقدام کنیم که بر همین اساس حداقل هزار خانوار از مجموع ۱۴۶ هزار خانوار در طرح توانمندسازی دیده شده اند.
 
رافع از طرح داوطلب یار و حضور ۱۵۵۰ پزشک و پیراپزشک در جاده های امداد و نجات در طرح نوروزی هلال احمر خبر داد و تاکید کرد: ۶۴۲ چادر سلامت نیز با هدف کاهش تلفات حوادث پایان سال و ایام نوروز در سراسر کشور برپا می شود.

منبع: مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار