کشف یک موجود عجیب‌ و غریب در ساحل مکزیک +عکس

به تازگی لاشه یک موجود عجیب و غریب و ناشناخته در ساحل مکزیک یافت شده که حسابی دانشمندان را به چالش کشانده تا بتوانند آن را شناسایی کنند.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بقایای این موجود چهار متری در ساحل بونفیل آکاپولکو در مکزیک یافت شده است و تا به امروز دانشمندان حتی نتوانسته‌اند نوع این حیوات را حدس بزنند.

 چیز عجیب در مورد این حیوان آن است که لاشه آن به هیچ وجه بوی تعفن یا بد نمی‌دهد. دانشمندان معتقدند که جریان آب قوی محلی، که به دلیل بد شدن هوا در روزهای اخیر به وجود آمده، باعث آوردن این جانور به خشکی شده است.
 
از زمانی که این عکس در فضای اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، حدسیات بسیاری در مورد ماهیت این موجود مطرح شده و برخی آن را یک مرکب‌ماهی و برخی آن را بقایای وال دانسته‌اند.

کشف یک موجود عجیب‌ و غریب در ساحل مکزیک +عکس
 
جیمز مید، کارشناس پستانداران دریایی در موزه تاریخ طبیعی واشنگتن‌ دی‌سی، در مورد این موضوع گفت که ممکن است این تصاویر متعلق به مخزن اسپرم وال باشد که برای پژواک‌یابی در وال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
با این حال، هنوز هم گمانه‌زنی‌ها در مورد این جانور غول‌پیکر ادامه دارد تا بالاخره دانشمندان با استفاده از شواهد به نتایجی دست یابند.


منبع:آنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
چیزی مشخص نیست که